1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. عرضه محصول جدید مینی تراک توسط شرکت زامیاد

عرضه محصول جدید مینی تراک توسط شرکت زامیاد

2 تیر 1394
  • 0

فریدون حمیدی، مدیر عامل شرکت زامیاد در خصوص عرضه محصول جدید این شرکت اعلام داشت: این محصول قادر است بین ۸۵۰ تا یک تن حمل بار داشته باشد ضمن اینکه این محصول دارای کارگوی ۷.۲ متری و flat است و می تواند بارهای با حجم بالا را جا به جا نماید .

وی گفت : این خودرو محصول بسیار زیبایی است و تاکنون به ۷۰ کشور دنیا صادر شده است امید است این محصول در بازار ایران به خوبی بدرخشد البته با مذاکرتی که صورت گرفته قرار است خدمات پس از فروشی گسترده ای برای این محصول ارائه شود.

حمیدی تاکید کرد : البته در مذاکرات بسیار فشرده ای که برای تولید این محصول داشته ایم تخفیف بسیار خوبی گرفته شده است که بنا داریم این تخفیف را صرفا برای مشتریان شرکت زامیاد لحاظ نماییم.

وی گفت : همچنین دریافت تخفیفات در ساخت جک و فیکسچرها که با توجه به پتانسیل هایی که در زامیاد ایجاد شده و مهندسین توانمندی که در شرکت وجود دارد در مذاکره با این شرکت توافق شد تا ساخت کلیه جک و فیکسچر ها را شرکت زامیاد انجام دهد. این اقدام چیزی در حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار دلار سود را نصیب شرکت زامیاد خواهد کرد در حالی که برای انتقال دانش فنی ۴۰.۰۰۰ دلار پرداخت شده تا محصول جدیدی در داخل تولید و عرضه شود. امید است با تلاش های صورت گرفته بتوانیم تا پایان امسال این محصول را عرضه نماییم.

وی گفت : البته محصول پادرا را نیز بر مبنای برنامه ای تعریف نموده ایم که بتواند هر توسعه جدید که در حوزه این محصول بخواهد صورت گیرد، بر روی این پلت فرم تولید شود به طوری که بر اساس مذاکرات صورت گرفته می توان هر دو سال یک محصول جدید از الگوی پادرا را تولید و عرضه نماییم.

مدیر عامل زامیاد در ادامه در خصوص تولید پادرا دوکابین یاد آورشد : البته در سفر اخیر برای تولید پادرا دو کابین مذاکره و اعلام آمادگی از سوی شریک تجاری صورت گرفت اما شرکت زامیاد در نظر دارد تا ابتدا پادرا تک کابین وارد بازار شود و پس از ارزیابی نسبت به تولید پادرا دوکابین اقدام نماییم.

حمیدی همچنین در راستای توسعه محصول به تولید محصول دیگری اشاره کرد و اظهار داشت : محصولی که از صفر تا ۱۰۰ آن توسط شرکت زامیاد تولید گردد و انشاالله در آینده بتواند جایگزین وانت آبی زامیاد شود. البته این محصول مدرن تر بوده و امکانات بیشتری دارد و تبعاً قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.



نظرات