1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. افتتاح نمایشگاه مرکزی جدید MG در سه راه ضرابخانه

افتتاح نمایشگاه مرکزی جدید MG در سه راه ضرابخانه

11 خرداد 1394
  • 0

برند ام جی، برندی انگلیسی با قدمتی بیش از 90 سال است که تحت استانداردهای روز اروپا تولید می شود.

در این چند سال شرکت مدیاموتورز نماینده انحصاری شرکت ام جی در ایران، به خوبی توانسته این برند را در ایران معرفی کند. این شرکت پس از گسترش تعمیرگاه ها و مراکز خدماتی در نقاط مختلف تهران و دیگر استان های دیگر کشور، در راستای خدمات رسانی بهتر، ارتباط مستقیم با مشتری و از همه مهمتر شناساندن بیش از پیش برند ام جی در ایران حرکت می کند. سیاست اصلی شرکت، علاوه بر گسترش فروش مستقیم مواردی نظیر جلب اعتماد مشتری با ایجاد اطمینان خاطر و تحویل فوری خودرو، اطلاع رسانی درست درباره محصولات (معرفی امکانات مختلف و شرایط ویژه فروش) و نمایش بهتر ماشین ها و معرفی محصولات جدید را شامل می شود. که تمام این موارد سهم ام جی از بازار خودروی ایران را افزایش خواهند داد.

در همین راستا، هفته گذشته، دومین نمایشگاه مرکزی ام جی در تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه با مساحت 330 متر و گنجایش بیش از 10 خوردو، از دکوراسیون مدرن و رنگبندی آرامش بخشی بهره می برد تا مشتریان بتوانند در فضایی مناسب از خودروها بازدید کرده و خودروی مورد نظر خود را انتخاب نمایند. اولین نمایشگاه انحصاری ام جی در منطقه قیطریه تهران تاسیس شد و حالا نمایشگاه جدید در سه راه ضرابخانه آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

دید تابلو این نمایشگاه نیز بسیار مناسب است و از خیابان های شریعتی و ورودی بزرگراه همت نمایان است. همچنین چیدمان خودروها به نحوی است که مشتری به راحتی بتواند درهای خودرو را باز کرده، فضای کابین و نمای بیرونی خودرو را بازدید کند.

در نمایشگاه های مرکزی جدیدترین محصولات وارد شده ام جی به ایران به نمایش گذاشته خواهند شد. از این محصولات جدید که در ماه های آینده به بازار عرضه خواهند شد می توان به مدل شاسی بلند MG GS اشاره کرد که در نمایشگاه های بین المللی خودرو توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این خودرو با حضور خود در بازار ایران قطعا حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. همچنین نسخه فیس لیفت MG6 GT و یک خودروی سدان دیگر در برنامه های شرکت مدیاموتورز جای دارند و در آینده نزدیک وارد بازار خواهند شد.

 افتتاح نمایشگاه مرکزی جدید MG در سه راه ضرابخانه

 افتتاح نمایشگاه مرکزی جدید MG در سه راه ضرابخانه

 افتتاح نمایشگاه مرکزی جدید MG در سه راه ضرابخانه



نظرات