1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. آشنایی با ام وی ام 315 اسپرت

آشنایی با ام وی ام 315 اسپرت

15 شهریور 1395
  • 4

خودرو MVM ۳۱۵ Sport با ظاهری جذاب بعنوان یک خودرو هاچبک اسپرت توانسته در مدت کوتاه ورود خود به بازار خودرو کشور رقم فروش بی سابقه‌ایی را ثبت کند. سری سوم این خودرو با تغییراتی چون مجهز شدن به مانیتور ۷ اینچی لمسی و نرم افزار مدیا چند منظوره و سیستم GPS فارسی آماده ورود به بازار خودرویی کشور است.

مدیران خودرو از سال 1383 فعالیت تولیدی خود را در زمینه صنعت خودروسازی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم آغاز و تا کنون بالغ بر 7 محصول در قالب 25 مدل مختلف را روانه بازار کرده است.

آنچه در نگاه کلی بر روند پیشرفت شرکت مدیران خودرو مشهود است افزایش کیفیت روز افزون و توجه به خواسته‌ها و نیازهای مشتری است؛ شناسایی و ارزیابی نظرات مشتریان و نمود آن در تولید محصولات جدید از هدف های مشخص و همیشگی مدیران خودرو بوده است؛ و اما ام وی ام 315 یکی از محصولاتی است که با توجه به نیازها و نظرات مشتریان طی دو مرحله ارتقاء داده شده که در سری اول و دوم خود تجربه خوبی را برای خریداران خود به یادگار گذاشته است و حالا با تغییراتی در سری سوم خود آماده عرضه به بازار خودرویی کشور است.

تغییرات سری سوم ام وی ام 315 شامل طراحی فرم جلو پنجره است که با بهره‌مندی از متریال کروم و هماهنگی این طراحی در درب های خودرو و سپر عقب و جلو و همچنین تعبیه لوگوی زیباتر MVM 315S بر روی درب صندوق عقب چهره 315 را اسپرت تر از گذشته کرده است. این تغییرات در داخل خودرو با اضافه کردن امکاناتی چون کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان و تعبیه سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگوی استریو و نمایشگر 7 اینچی لمسی که مجهز به یک نرم‌افزار جامع از برنامه های کاربردی صوتی و تصویری و امکان استفاده از کارت حافظه SD و تجهیز به سیستم GPS با زبان فارسی است، همچنین راننده میتواند با استفاده از سیستم بلوتوث تماس های تلفنی و آهنگ مورد علاقه خود را از گوشی همراه خود در داخل خودرو پخش کند.

در سری جدید 315 اسپرت صندلی های چرمی با دوخت دورنگ قرمز-مشکی عرضه خواهد شد. ام وی ام 315 از یک پیشرانه 5/1 لیتری با آرایش خطی 4 سیلندری با قدرت 107 اسب بخار و سیستم سوپاپ های متغیر در کنار گیربکس دستی 5 سرعته یک رانندگی مهیج و لذت بخشی را برای شما ایجاد خواهد کرد، در بخش ایمنی MVM 315 Sport از یک اتاق و اسکلت بندی تقویت شده با میله فولادی در درب ها برای ایمنی بیشتر در برخورد های احتمالی از طرفین خودرو استفاده شده است، تعبیه دو ایربگ برای سرنشینان جلو، کمربند های ایمنی سه نقطه ایی و نهایتا استفاده از ترمز های دیسکی خنک شونده و بهره گیری از سیستم ABS و EBD خیال مشتری را از هر لحاظ آسوده کرده. سنسور پارک عقب، رینگ های آلومینیومی، سیستم نمایش پیمایش سفر، تنظیم برقی آینه ها و صندلی های مجهز به ISO Fix از دیگر امکانات این خودرو اسپرت و جوان پسند می‌باشد.

شرکت مدیران خودرو از ابتدای سال جاری تاکنون 2 مدل جدید بنام های Arizo5 با برند Chery و شاسی بلند X33s با برند MVM را به بازار معرفی کرده تا گامی جدی تر در افزایش سهم خود از بازار خودرویی ایران داشته باشد، طبق اعلام این شرکت روند معرفی محصولات جدید نیز تا پایان سال ادامه خواهد داشت و پیش بینی می‌شود دو مدل جدید دیگر به سبد محصولات این شرکت اضافه شود. شرکت مدیران خودرو در کنار افزایش تولید و ایجاد تنوع محصولات خود، نگاهی جدی به گسترش و بهبود شبکه نمایندگان و خدمات پس از فروش نیز داشته؛ وجود بیش از 135 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش که بصورت سراسری در ایران فعال می‌باشند گواه این مطلب است.

ارزیابی های فصلی، رفع معایب و بهبود عملکرد، آموزش های مداوم و پیوسته کارشناسان فنی و پیگیری نیازهای مشتریان با رویکرد کسب رضایت حداکثری و ایجاد شعف در خانواده 000,200 نفری مشتریان مدیران خودرو از دیگر فرآیندهای در حال اجراء در شبکه نمایندگی این مجموعه خودرویی است. علاقه مندان جهت آشنایی بیشتر با شرکت مدیران خودرو و محصولات این شرکت می‌توانند با مراجعه به سایت www.mvmco.ir اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

 آشنایی با ام وی ام 315 اسپرت

 آشنایی با ام وی ام 315 اسپرت

 آشنایی با ام وی ام 315 اسپرت

منبع:عصر خودرو



نظرات

  • مهدی جلیلی مهدی جلیلی (6 مرداد 1396 ساعت 16:17)

    خودرویی کاملا مزخرف که فقط ظاهرش زیباست علاوه بر انها خدمات پس از فروش صفر

  • امیر امیر (23 فروردین 1396 ساعت 20:44)

    هرکسی این ماشینوداره راضی هست وهرکسی که نداره ناراضی 315جدیدیااسپرت واقعاخودروی خوبی هست خودمن جدیدشو2سال دارم همه جاایرانم باهاش رفتم فقط روغن وبنزین زدم.شتاب خوب کولروبخاری عالی کیفیت قطعات درجدیدش خیلی خوب شده اماسری اولاش خیلی بدبود

  • حمید حمید (16 شهریور 1395 ساعت 11:27)

    این برند چری جزو بی کیفیت ترین برند خودروسازی هست که وارد کشور شده است تماما مشکل موتور وگیربوکس دارند

  • امیر امیر (15 شهریور 1395 ساعت 19:31)

    کسانی که این خودرو را داشته اند از ان راضی بوده اند و هزینه و استهلاک ان مناسب استu