1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. کاهش قیمت خودروهای بی‌ کیفیت در سال ۹۵

کاهش قیمت خودروهای بی‌ کیفیت در سال ۹۵

24 اسفند 1394
  • 0

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه شورای رقابت اعلام کرده که قیمت خودروهای بی کیفیت در سال 95 کاهش خواهد یافت، گفت: امروز بازار خرید و فروش خودرو راکد بوده و مردم منتظر تغییرات بازار در سال آینده هستند.

امیرارسلان منصوری با اشاره به اینکه بازار خودرو برخلاف انتظارات در روزهای آخر سال هم رونق نیافته است، اظهار داشت: در حال حاضر مردم دست از خرید برداشته‌اند و منتظر تغییرات بازار در سال آینده هستند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه ورود خودروهای جدید را باید یکی از دلایل رکود خرید و فروش خودرو دانست، افزود: این در حالی است که شرکت‌های خودروساز اعلام کرده‌اند تولیدات مشترک آنها با شرکای خارجی در سال 96 وارد بازار خواهد شد.

وی اضافه کرد: البته در کنار این موضوع شورای رقابت هم اعلام کرده که قیمت خودروهای بی کیفیت در سال 95 کاهش خواهد یافت که همین موضوع خود می تواند مانع خرید خودرو توسط مردم در این روزها باشد.

منصوری با بیان اینکه در سال آینده با گشایش های بین المللی مردم توقع کاهش قیمت ها را دارند، گفت: در حال حاضر فروشندگان خودرو به دلیل رکود بازار با مشکلات زیادی روبه رو شده اند.



نظرات