1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. کمیاب شدن 206 در نمایندگی ها

کمیاب شدن 206 در نمایندگی ها

1 آذر 1394
  • 0

با پر شدن سقف فروش خودرو با استفاده از اقساط 25 میلیونی، فروش فوری و نقدی سه خودرو پژو206، ال90 و پژو پارس در ایران خودرو متوقف شده و این خودروساز در سایت خود اعلام کرده فعلا امکان فروش پژو 206 را ندارد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو با سرمست شدن از فروش نزدیک به 60 هزار دستگاه خودرو از طریق وام 25 میلیون تومانی، هیچ امکانی برای مشتریانی که قصد دارند به طور نقدی برخی محصولات پرطرفدار این شرکت را خریداری کنند، نگذاشته است.

با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو و انتخاب قسمت خرید پژو 206 تیپ 2 مشتریان با عبارت «ظرفیت به اتمام رسیده است» مواجه می‌شود که نشان می‌دهد این شرکت بیش از موجودی انباری خود اقدام به فروش 206 کرده و کماکان برای تولید محصولات پر تقاضای خود با مشکل روبروست.

نکته دیگر اینکه این شرکت هم اکنون برای دو محصول دیگر پرتقاضای خود به مانند ال90 تیپ دو (دنده معمولی) و انواع پژو فروش نقدی را متوقف کرده و شرایط پیش فروش با موعد تحویل سه دو ماه آخر سال را باز گذاشته است.

بررسی میزان تولید این سه خودرو در مهر ماه نشان می دهد که به غیر از ال90 تولید دو خودرو 206 و پارس با رشد منفی مواجه شده است.

با توجه به کمبود عرضه این سه خودرو به نظر می‌رسد ایران‌خودرو قصد دارد کماکان به تنظیم بازار این سه خودرو بپردازد و در حاشیه بازار قیمت آن را حفظ کند.

پیام سایت فروش ایران‌حودرو به متقاضیان این است که فعلا تا پایان تحویل خودرو به ثبت‌نام‌کنندگان وام 25 میلیونی، برنامه‌ای برای سایر مشتریان که قصد خرید نقدی خودرو را دارند، ندارد.



نظرات