1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو در سایپا راه اندازی شد

تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو در سایپا راه اندازی شد

17 شهریور 1394
  • 0

سازمان خدمات پس از فروش سایپا برای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به خودروهای جدید گروه خودروسازی سایپا از آمادگی کامل برخوردار است.

مصطفی وحیدزاده مدیرعامل سایپایدک، با اشاره به ورود محصولات جدید به سبد فروش گروه سایپا، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های راهبردی گروه سایپا تنوع محصول است و بر همین اساس آمادگی داریم تا با گسترش کیفی و کمی خدمات، رضایت مشتریان را افزایش دهیم.

وی که در مراسم افتتاحیه همزمان باشگاه مشتریان، تعمیرگاه تخصصی سراتو و مرکز خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک سایپا سخن می گفت، افزود: طبیعتا با توجه به متنوع شدن سبد محصولات، خدمات پس از فروش هم باید متناسب با این تنوع محصول گسترده و متنوع شود. لذا سایپایدک تمام نیازهای خدمات پس از فروش را در قرارداد با شرکای تجاری سایپا به آنها یادآور شده است و امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از توان فنی شبکه نمایندگی‌ها، خدمات مطلوبی به مشتریان این محصولات ارائه دهیم.

مدیرعامل سایپایدک گفت: دوره‌های آموزشی فنی برای کارشناسان فنی نمایندگی‌ها و تعمیرگاههای مرکزی متناسب با تکنولوژی روز خودرو و نیازهای مشتریان برگزار شده و در کنار آن تجهیزات لازم و ابزار مخصوص تعمیرات نیز تامین شده است.

وی تاکید کرد: قطعات یدکی خودروهای جدید نیز به مقدار کافی تهیه شده و مشتریان نباید بابت تامین قطعه نگرانی داشته باشند.

مهندس وحیدزاده اضافه کرد: با ورود خودروهای جدید به بازار، ظرفیت و ترکیب پذیرش تعمیرگاههای مرکزی تغییر خواهد کرد و با توجه به اینکه در انتخاب محصولات کیفیت خودرو مد نظر بوده است، از نظر ظرفیت پذیرش مشکلی نخواهیم داشت؛ ضمن اینکه تعمیرگاه تخصصی سراتو را نیز راه‌اندازی کرده‌ایم تا مشتریان این خودرو نگرانی بابت کیفیت تعمیرات و خدمات نداشته باشند.

مدیرعامل سایپایدک در ادامه اظهار داشت: برای خودروهای جدید بسته خدمات کارت طلایی طراحی شده و با ورود هر محصول جدید، کارت طلایی متناسب با آن محصول توزیع خواهد شد. به این ترتیب مشتریان به سطح گسترده و متنوعی از خدمات دسترسی خواهند داشت و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی نیست به گونه‌ای که تمام خدمات مورد نیاز در یک دوره 5 ساله به صورت رایگان به مشتری ارائه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی مرکز خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک، گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا با بهره‌گیری از روش‌های نوین، بر مبنای نیازهای مشتریان خدمات متنوع ارائه می‌دهد. یکی از این خدمات، راه‌اندازی مرکز خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک است به طوری که سایپایدک نخستین شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در ایران است که نسبت به راه‌اندازی چنین مرکزی اقدام کرده و قطعا موجب اطمینان خاطر مشتریان خواهد شد.

مدیرعامل سایپایدک اظهار کرد: در این مرکز با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و استاندارد، عملکرد گیربکس در شرایط واقعی مورد آزمایش قرار می‌گیرد که پس از تایید نهایی و رفع ایراد، گیربکس به نمایندگی مربوطه عودت داده می‌شود. لذا این مرکز با بهره‌مندی از فضای مناسب و تجهیزات مدرن، از توانایی انجام تعمیرات تمام گیربکس‌های اتوماتیک خودروهای گروه سایپا برخوردار است.

مهندس وحیدزاده در ادامه سخنانش با اشاره به مشتری محور بودن نمایندگی‌های سایپا در سراسر کشور، راه‌اندازی باشگاه مشتریان را یکی دیگر از اقدامات سایپایدک در راستای توجه به مشتری و وفادار نمودن آنها برشمرد.

وی افزود: خواسته و نیاز مشتری همواره برای ما یک اصل مهم و اساسی بوده و تلاش همکاران ما بر این است که برنامه‌های سازمان را بر محور نیاز مشتری تدوین کنند. در این مسیر در سالهای گذشته ارتباط مستقیم و خوبی با مشتریان برقرار شده که نقطه اوج آن را می‌توان در باشگاه مشتریان مشاهده کرد.

مهندس وحیدزاده گفت: در باشگاه مشتریان که با هدف شناسایی نیاز مشتریان جهت ارائه خدمات مناسب و شایسته به آنها و همچنین ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان راه‌اندازی شده است، مشتریان بر اساس دفعات مراجعه خود به نمایندگی‌ها و تعمیرگاههای مرکزی و همچنین میزان حجم خرید ریالی امتیازی را دریافت می‌کنند. باشگاه بر این اساس مشتریان را سطح بندی نموده و خدمات بهتر و مطلوب تری متناسب با نیاز آنها ارائه می‌کند.

مدیرعامل سایپایدک تبدیل مشتری معمولی به مشتری وفادار را از مزیت‌های باشگاه مشتریان دانست و گفت: با گسترش فعالیت باشگاه مشتریان، رضایت مشتری از خدمات پس از فروش سایپا افزایش خواهد یافت ضمن اینکه تکریم مشتری نیز بیش از پیش رعایت خواهد شد.

وی همچنین به پیشتاز بودن سایپایدک در ارائه خدمات نوین اشاره کرد و گفت: سایپایدک در بسیاری از عرصه‌های ارائه خدمات پس از فروش در نوع خود پیشتاز بوده و اقدامات این سازمان همواره مورد الگوبرداری سایر سازمانهای خدمات پس از فروش قرار گرفته است که از آن جمله می‌توان به راه‌اندازی سامانه پیامکی تشخیص اصالت قطعه، نرم‌افزار موبایل، مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک، باشگاه مشتریان و راه‌اندازی تعمیرگاههای تخصصی اشاره کرد.

مدیرعامل سایپایدک همچنین توفیقات این سازمان در عرصه خدمات پس از فروش را مرهون تلاش و همدلی شبکه نمایندگی‌ها با سیاست‌های گروه سایپا برشمرد و خاطرنشان کرد: قطعا این یکدلی و صمیمیت یکی از مزیت‌های بزرگ رقابتی سایپا در بازار خودرو محسوب می‌شود و ما وظیفه خود می‌دانیم که مدیران و کارکنان نمایندگی ها و همچنین کارکنان سایپایدک که در مسیر موفقیت گام برمی‌دارند تشکر کنیم.



نظرات