1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. نتایج ارزیابی کیفیتی خودرو های داخلی مهرماه منتشر شد

نتایج ارزیابی کیفیتی خودرو های داخلی مهرماه منتشر شد

19 آبان 1395
  • 1

در جدیدترین ارزیابی کیفی خودروها، پرتیراژترین محصولات داخلی شامل پراید، تیبا، سمند، پژو پارس، پژو 405 و همچنین برخی مدل‌های خودروهای چینی ام‌وی‌ام و لیفان در پایین‌ترین سطح کیفیت نسبت به دیگر خودروها قرار گرفتند.

در مهر ماه 95 تعداد 78 هزار و 816 دستگاه خودرو سبک در کشور تولید شد که 94 درصد از این تولیدات به خودروهای سواری و 6 درصد دیگر خودروهای وانت اختصاص داشته است. خودروهای سبک تولیدی کشور در مهرماه شامل 34 مدل خودرو درگروه سواری و 7 مدل در گروه وانت بوده است که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته‌اند.

سواری:
در گروه سواری، خودروهای پژو 206 و آریو به ترتیب بیشترین و کمترین میزان تولید خودرو را در این ماه به خود اختصاص داده‌اند.

وانت:
در گروه وانت نیز خودروهای وانت نیسان دوگانه سوز و وانت دیزل زامیاد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان تولید را به خود اختصاص داده‌اند.

در ارزیابی کیفی خودروهای تولید مهرماه، پرتیراژترین محصولات داخلی شامل پراید، تیبا، سمند، پژو پارس، پژو 405 و همچنین برخی خودروهای چینی مانند ام‌وی‌ام 110، ام‌وی‌ام 550 و لیفان ایکس33 در پایین‌ترین حد کیفیت نسبت به دیگر خودروها قرار گرفته‌اند.

جدول ارزیابی کیفیت خودروهای تولید مهرماه به شرح زیر است:

جدول شماره 1 :

 نتایج ارزیابی کیفی خودرو های داخل

جدول شماره 2 :

 نتایج ارزیابی کیفی خودرو های داخل

جدول شماره 3:

 نتایج ارزیابی کیفی خودرو های داخل



نظرات

  • ایمان ایمان (19 آبان 1395 ساعت 16:46)

    آفرین به تندر90 که همیشه سه ستاره و با کیفیت است