1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. رونمایی از تاکسی هوشمند ایساکو

رونمایی از تاکسی هوشمند ایساکو

12 اسفند 1394
  • 0

سامانه جدید تاکسی هوشمند موسوم به آلفا تاکسی توسط شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو صبح امروز با حضور رئیس جمهوری رونمایی شد.

این سامانه که از نیمه نخست سال 95 بر روی تاکسی‌‌های سمند و پژو 405 نصب و فعال‏سازی خواهد شد، با استقبال گسترده نهادهای فعال در حوزه حمل‏و نقل عمومی درون شهری و شرکت‏های تاکسیرانی روبرو شده است.

 رونمایی از تاکسی هوشمند ایساکو

سامانه عرضه شده از سوی شرکت کارت ایران‌خودرو ـ از شرکت‌های تابعه شرکت ایساکو ـ‌ دارای قابلیت‏های متعددی از جمله محاسبه دقیق کرایه با استفاده از ترکیب تاکسیمتر و جی.پی.اس، پرداخت کرایه با کارت شهروندی و کارت‏های بانکی عضو شبکه شتاب، مکان‏یابی خودکار خودرو و اعزام هوشمند، اتصال به ای.سی.یو خودرو و عیب‏یابی از راه دور و اینترنت سرنشینان و ... است.

گفتنی است شرکت «کارت ایران‌خودرو» با فعالیت در حوزه فنآوری اطلاعات خودرو، در راستای ارائه خدمات مبتنی بر تکنولوژی اطلاعات و پرداخت با طراحی و تولید این سامانه، آمادگی لازم جهت حضور در پروژه های مشابه را در صنعت خودروی کشور را دارد.

نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو کشور از 9 تا 12اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شده و گروه صنعتی ایران خودرو آخرین دستاوردهای خود را در سالن 38 در معرض دید عموم قرار داده است.



نظرات