1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. فقط 5 ماه فرصت برای بهبود کیفیت 11 خودروی تک ستاره

فقط 5 ماه فرصت برای بهبود کیفیت 11 خودروی تک ستاره

14 مهر 1396
  • 2

مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بیان اینکه در کوتاه مدت هنوز نتایج پروژه‌های کیفی خودروسازان تغییری در گزارش کیفیت خودروهای تک ستاره ایجاد نکرده است، گفت: مطابق سیاست وزارت صنعت هیچ خودروی تک ستاره‌ای تا پایان امسال تولید نمی‌شود.

 فقط 5 ماه فرصت برای بهبود کیفیت 11 خودروی تک ستاره

اشکان گلپایگانی در گفت وگو با تسنیم، با اعلام اینکه مطابق سیاست وزارت صنعت هیچ خودروی تک ستاره‌ای از پایان سال 96 در سبد تولیدی شرکت‌های خودروسازی کشور وجود نخواهد داشت، اظهارداشت: در مورد جزئیات روند ارتقاء کیفیت این خودروها باید خودروسازان پاسخ مناسب را مطرح کنند اما به صورت کلی براساس گزارشاتی که به ما ارسال شده شرکت‌ها پروژه‌های مختلفی را برای ارتقاء کیفیت محصولات خود تعریف کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در کوتاه مدت هنوز نتایج این پروژه‌ها تغییری در گزارش کیفیت خودروهای تک ستاره به وجود نیاورده است، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد اقدامات مناسبی برای ارتقاء سطح کیفی خودروها تک ستاره در شرکت‌ها انجام شده که امیدواریم به زودی نتایج خود را نشان دهد.

مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر فقط 5 ماه از سال باقی مانده و اگر در این مدت تغییری در کیفیت خودروهای تک ستاره ایجاد نشود وضعیت تولید آنها به چه شکل خواهد بود، تصریح کرد: مسلماً امکان تولید نخواهند داشت.

براساس جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در شهریورماه امسال خودروهای پژو پارس ایران خودرو، پژو 405 خراسان، پژو پارس مازندران، پژو پارس فارس، ساینا، تیبا 2، تیبا، ام وی ام 110 اس، سایپا 131 ایکس، سایپا 132 ایکس، سایپا 131 ایکس پارس خودرو همچنان در رده تک ستاره قرار داشته و با وجود تمام الزامات در ارتقاء کیفیت هنوز اتفاقی در تولید این محصولات ایجاد نشده است.



نظرات

  • sad sad (15 مهر 1396 ساعت 09:04)

    بابا مردمو فیلم نکنید باز یه رشوه نیاز تا 5 سال دیگه تولید شه همش برا اینه کا باز پول بهتون بدن یا ماشین مثل نیرو انتظامی که با 4 تا ماشین دیگه کار به کار شون نداره.خودتونو مدیون خون مردم نکنید

  • هادی هادی (14 مهر 1396 ساعت 15:15)

    سیبیلش چرب میکنن از آون ور میکشن رو قیمت خودرو فرد رشوه گیرنده هم پول میفرسته منطقه آزاد برا پسرش که بتونه یه لامبورگینی بخره بعد پسرش هم تشکر میکنه از جامعه اصلاح طلب برای این حرکت ارزشمند مردم هم پراید با قیمت بیشتر میخرن و درود میفرستن به اصلاح طلب از ماست که بر ماست