1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. نمایندگی فروش ایران خودرو در تونس

نمایندگی فروش ایران خودرو در تونس

9 آبان 1394
  • 0

رایزن بازرگانی ایران در تونس گفت: تونس بعد از آفریقای جنوبی دومین کشور توسعه یافته در قاره آفریقاست و هم اکنون ۳۲ میلیون دلار مبادلات کالایی با این کشور داریم.

مجید قربانی فراز گفت: بیش از 200 ردیف تعرفه ترجیحی کالایی با تونس داریم که می تواند در افزایش مبادلات تجاری با این کشور موثر باشد.

وی کشور تونس را دارای ظرفیت های بالقوه برای حضور فعالان اقتصادی ایران در حوزه خودرو، نساجی و ساخت قطعات یدکی خودور، خشکبار ، مواد شیمیایی و پتروشیمی دانست و گفت: برای صادرات خودرو به تونس به زودی شرکت ایران خودرو نمایندگی فروش محصولات خود را در این کشور مستقر خواهد کرد که امیدواریم فعالان اقتصادی و صنعتی ما از فرصت حضور در این کشور استفاده کنند.

رایزن بازرگانی ایران در تونس افزود: با توجه به ظرفیت های تجاری ،‌ صنعتی و معدنی در استان ها می توانیم با برقراری ارتباط میان فعالان داخلی و طرف های تونسی، روابط تجاری در کشور را بیش از پیش ارتقاء دهیم.

قربانی فراز گفت: برای توسعه مبادلات دو کشور که نیازمند فراهم کردن زیر ساخت هاست ، بنا داریم روابط کارگزاری میان بانک های ایرانی و تونسی را ایجاد کنیم ضمن اینکه ایجاد بانک مشترک و همکاری کمربندی میان ایران و تونس می تواند عاملی مهم در ارتقای روابط باشد.



نظرات