1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. بیش از 400 پروژه در زمینه بهبود کیفیت محصولات ایران خودرو

بیش از 400 پروژه در زمینه بهبود کیفیت محصولات ایران خودرو

30 بهمن 1393
  • 6

بیش از 400 پروژه بهبود کیفیت در گروه صنعتی ایران خودرو تدوین شده که بیش از 70 درصد آن به بار نشسته و مشتریان نتایج آن را به تدریج در محصولات این گروه صنعتی مشاهده خواهند کرد.

مهندس عباس ملکی تهرانی قائم مقام ارشد ایران خودرو ضمن بیان این مطلب، از تشکیل شورای ارتقای کیفیت در نیمه دوم سال گذشته خبر داد و گفت: در کیفیت حوزه های تامین، فرآیند تولید و خدمات پس از فروش مسائلی وجود داشت که با دستور مدیرعامل و تشکیل شورای ارتقای کیفیت، بهبود و رفع مشکلات کیفی در کل زنجیره تولید خودرو در دستور کار قرار گرفت.

وی تاکید کرد:برخلاف گذشته بدون فراهم کردن امکانات خدمات پس از فروش، محصول جدید به بازار عرضه نخواهد شد. نمونه این کار دناست که با ارایه خدمات ویژه پس از فروش و آمادگی کامل شبکه وارد بازار شده است.

قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تمام مشکلاتی که به کیفیت محصولات مربوط بود را ریشه یابی و ساختارهای کیفیت را تغییر دادیم و دستورالعمل نظارت بر عملکرد قطعه سازان را بازنگری کردیم.

وی گفت: با استقرار سیستم جدید، نظارت و بازرسی بر عملکرد سازندگان قطعات در حوزه تامین را افزایش دادیم و با توجه به به روز رسانی مطالبات، این توقع را داریم که کیفیت قطعات افزایش یابد.

ملکی تهرانی کیفیت را راهی بی پایان خواند و گفت: برای جهانی شدن باید کیفیت را هم جهانی کرد و در این مسیر راه طولانی در پیش داریم.

قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو اظهار امیدواری کرد: اقدامات بسیار زیادی برای ارتقای کیفیت محصولات صورت گرفته که امیدواریم نتیجه آن در افزایش رضایت مشتریان نمود پیدا کند.



نظرات

  • نژادحسینی نژادحسینی (1 اسفند 1393 ساعت 10:35)

    اونوقت فکر کنم ماشین زیر 100 میلیون پیدا نشه

  • جیتی آر جیتی آر (30 بهمن 1393 ساعت 12:16)

    فکر کنم اجرای این پروژه 100سال دیگست چون من ماشینای مدل 93 رو دیدم همشون آشغالترین ماشینا بودن

  • محمدماجد محمدماجد (30 بهمن 1393 ساعت 10:18)

    حالا دیگگه

  • آفرین آفرین (30 بهمن 1393 ساعت 09:39)

    چهارصد پروژه برای کیفیت ! شما بفرمایید ما اصلا کیفیت داشتیم یا نه ؟ بعد از اجرای آنها کجا کار خواهیم بود .

  • mj.king mj.king (30 بهمن 1393 ساعت 09:22)

    افزایش کیفیت یعنی چی؟! یعنی بالابردن کیفیت مواد و لوازم استفاده شده در خودروهای مونتاژی داخلی؟ مثلا میخوان کیفیت رنگ و ببرن بالا؟ یا درزای 1 متری بین قطعات و پر کنن یا داخل ماشینارو چرم بزنن؟...اونم تو ایران؟ بدون افزایش قیمت؟!!..جکه!

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (30 بهمن 1393 ساعت 09:09)

    چه عجب