1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ازسرگیری تولید محصولات ایران خودرو در بلاروس

ازسرگیری تولید محصولات ایران خودرو در بلاروس

4 بهمن 1396
  • 0

، در فاز اول این قرارداد که در چارچوب چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور به امضا رسید، تولید هزار دستگاه محصول دنا در سال هدف گذاری شده و در فاز بعدی، تولید محصولات دیگر ایران خودرو از جمله دنا پلاس و محصولات آتی ایران خودرو با پلتفرم ملی پیش بینی شده که در پنج سال تولید این سایت به ۵ هزار دستگاه خواهد رسید.

طبق این قرارداد ایران خودرو برای نخستین بار به منظور ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان نهایی، پس از اتمام دوره گارانتی محصولات براساس نتایج ارزیابی رضایتمندی مشتریان، یک درصد از هزینه خدمات پس از فروش را به عنوان مشوق به شرکت یونیسون پرداخت می کند.

براساس این گزارش ،‌توسعه بازار در کشورهای CIS،‌ از طریق تولید محصول در سایت بلاروس و صادرات به این کشورها یکی از اهداف احیای سایت بلاروس قلمداد می شود. تعرفه ترجیحی در کشورهای عضو CIS موجب صرفه اقتصادی در صادرات از بلاروس به این منطقه خواهد شد.

یادآور می شود، محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از جمله سمند در بازار این کشور مطلوبیت بالایی دارد و پیش از این چندهزار دستگاه از این خودرو در بلاروس تولید شده است.



نظرات