1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. بازهم حاشیه در فروش خودروهای ایران خودرو! این بار نوبت به 207 جدید رسید

بازهم حاشیه در فروش خودروهای ایران خودرو! این بار نوبت به 207 جدید رسید

9 مرداد 1396
  • 3

در حالی مردم در ثبت‌نام پژو 207 اتومات با مشکل مواجه شدند که قیمت روز گذشته این خودرو در بازار 49 میلیون و 500 هزار تومان شده است.

ثبت‌نام پژو 207 اتوماتیک نیز درگیر حاشیه شد!

مرحله دوم فروش پژو207.آی اتوماتیک در حالی صبح روز گذشته آغاز شده که کمتر کسی امکان ثبت در سایت فروش ایران خودرو را پیدا کرده و اکثر مردم با اخطارهای سایت روبه‌رو شده‌اند. جالب اینکه از ساعت 10:41 سایت فروش بسته شده و دیگر کسی امکان ثبت‌نام ندارد.

سناریوی ثبت‌نام خودروهای پرطرفدار مثل همیشه با مشکلات فراوانی همراه بود؛ به این شکل که ساعت 10 ثبت نام شروع اما مشتریان برای ورود به سایت با انواع پیغام های خطا روبرو شدند. چند دقیقه بعد سایت برای 15 دقیقه کاملا از دسترس خارج شد. بعد از رفع مشکل سایت، مشتریان توانستند به مرحله دوم راه پیدا کنند. اما ظرفیت اکثر رنگ های خودرو مذکور تکمیل شده بود؛ به چه صورت برخی افراد موفق شدند در سایتی که از دسترس خارج است ثبت نام کنند جای بحث دارد؟!

به منظور تست از بین رنگ‌های باقی مانده یکی را انتخاب کرده و به مرحله بعدی رفتیم. حال نوبت انتخاب نمایندگی است. تنها چند نمایندگی آن هم در شهرهای اطراف تهران باقی مانده است. یکی از آنها را انتخاب کرده و به مرحله پرداخت می رویم. پس از انتخاب بانک با جمله " عدم امکان خرید به دلیل محدودیت های برنامه فروش " روبرو می شویم.

بیشتر از 10 بار مراحل بالا را تکرار می کنیم تا نهایتا به عبارت " واریز با موفقیت انجام شد " و از سایت بانک به سایت ایران خودرو بر می گردیم. اما خبری از کد پیگیری و ردیف قرار داد نیست، 10 دقیقه بعد پول واریز شده به حساب بر می گردد. مجددا این مراحل را طی می کنیم اما این بار نه تنها از کد پیگیری خبری نبود بلکه پول هم به حساب برنگشت. پس از تماس با سامانه ارتباط با مشتریان ایران خودرو، اپراتور اعلام کرد که ثبت نامی انجام نشده و وجه مورد نظر تا 72 ساعت دیگر به حساب برمی گردد.!

مشکلات مردم در ثبت‌نام این خودرو در حالی به وجود آمده که قیمت پژو207.آی اتوماتیک دیروز در بازار به 49 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است. بنا بر اذعان فعالان بازار خودرو اختلاف قیمت بیش از 2 میلیون تومانی این خودرو که چندان هم زیاد نیست، بازار دلالی را رونق داده و همین امر باعث شده تا حاشیه بازار این محصول زیاد شود.

البته فروشندگان خودرو معتقدند فروش پژو207.آی اتوماتیک در مرحله اول بسیار محدود بود و در مرحله دوم هم به نظر می‌رسد مردم عادی بتوانند به‌راحتی این خودرو را خریداری کنند.

در حال حاضر ایران خودرو پژو207.آی اتوماتیک را 47 میلیون و 327 هزار تومان قیمت گذاری کرده اما رونق بازار این محصول و کمبود عرضه، قیمت آن را به حدود 50 میلیون تومان رسانده است.



نظرات

  • محسن محسن (10 مرداد 1396 ساعت 07:40)

    خب نخرند. هر چی بسرتون میاد حقتونه. اخه بعضی این قدر ذلیل میشن

  • ذظیبذظ ذظیبذظ (9 مرداد 1396 ساعت 19:27)

    ای مردم بدبخت .من دیروز رفتم ال90بخرم هیج جا گیرم نیومد همه میگفتن نقدی داریم بریم پهلو حاج اقا بیاریم .حاج اقا کیه معلوم نی.ای بدبختیم...

  • احسان احسان (9 مرداد 1396 ساعت 15:28)

    با سلام. دقیقا این اتفاق برای من افتاد نه ثبت نام شدم نه پولی به حسابم برگشته با کارشناسان ایران خودرو هم که تماس گرفتم جواب درستی نگرفتم