1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. پژو 2008 اولین محصول مشترک ایران خودرو و پژو

پژو 2008 اولین محصول مشترک ایران خودرو و پژو

4 مرداد 1395
  • 3

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت : نخستین محصول مشترک پژو و ایران خودرو به نام ۲۰۰۸ در اسفند ماه سال جاری رونمایی و روانه بازار می شود

هاشم یکه زارع در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به همکاری مشترک پژو و ایران خودرو در شرایط پساتحریم گفت: نخستین محصول مشترک پژو و ایران خودرو به نام ۲۰۰۸ در اسفندماه سال جاری رونمایی و روانه بازار می شود.

 نخستین محصول مشترک پژو و ایران خودرو ۲۰۰۸ است



مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به قراردادهای دیگر این شرکت با خودروسازی های مطرح دنیا،افزود:ایران خودرو در حال مذاکره با شرکت سوزوکی و بنز است،که با شرکت بنز قرارداد موتور و خدمات پس از فروش نهایی شده است و مقرر شده که دو شرکت مشترک یکی شرکت تولیدی و دیگری شرکت فروش و خدمات پس از فروش راه اندازی شود.


یکه زارع ،ادامه داد:در شرکت تولیدی ۵۱ درصد از سهام مربوط به ایران و ۴۹ درصد مربوط به بنز است و در شرکت خدمات پس از فروش نیز ۵۱ درصد سهام مربوط به بنز و ۴۹ درصد ایران است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو،با بیان اینکه مجموعا ایران خودرو با شش شرکت خارجی در حال مذاکره برای انعقاد قرارداد است، تصریح کرد:ایران خودرو با شرکت رنو، یک شرکت اروپایی و ژاپنی دیگر درحال انعقاد قرارداد است و در یکسال پایانی دولت یازدهم این قراردادها حتما نهایی می شود.

منبع:دنیای خودرو



نظرات

  • مسعود مسعود (6 مرداد 1395 ساعت 03:21)

    با امثال یکه زارع ها و بذر پاش ها ایران خودرو و سا یپا کارخانه اتومبیل سازی نخواهد شد

  • مجتبی مجتبی (6 مرداد 1395 ساعت 02:43)

    خدا کنه قیمتها هم مثل دنیا باشه

    aaa aaa (8 مرداد 1395 ساعت 13:40)

    یکی از بامزه ترین جوکایی بود که تا حالا شنیدم .