1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. طرح امداد نوروزی ایران خودرو

طرح امداد نوروزی ایران خودرو

26 اسفند 1393
  • 1

علی نمکین مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) با اعلام این خبر گفت: در طرح امداد نوروزی امسال ۵۵۰ نمایندگی و ۳۱۲ فروشگاه مجاز در سراسر کشور آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتریان محصولات ایران خودرو خواهند بود، که با هشت هزار و ۵۰۰ روز/نمایندگی کشیک، به میزان ۱۵ درصد رشد در حوزه نمایندگی‌های ارایه دهنده خدمات و به میزان ۲۸ درصد رشد در تعداد فروشگاه‌های کشیک، سطح دسترسی مشتریان را نسبت به سال گذشته افزایش داده‌ایم.

نمکین همچنین گفت: نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز، کشیک خود را، از ۲۸ اسفند ماه آغاز خواهند کرد و تا ۱۵ فروردین به صورت ۲۴ ساعته آماده ارایه خدمات به مشتریان عزیز هستند.

وی افزود: امیدواریم با تحولاتی که در ارایه خدمات گارانتی شرکت ایساکو و نمایندگی‌های مجاز صورت گرفته طرح امداد نوروزی سال ۹۴ با موفقیت بیش از پیش مواجه شود و رضایت‌مندی هر چه بیشتر مشتریان محترم محصولات ایران خودرو را به‌دنبال داشته باشد.

مدیر عامل ایساکو خاطر نشان کرد:‌ شبکه خدمات و امداد خودرو، به طور محسوس و نامحسوس بر کیفیت خدمات نمایندگی‌های طرح امداد نوروزی نظارت خواهند داشت و به هم‌وطنان نیز توصیه کرد در ایام نوروز حتما خدمات خود را از نمایندگی‌های مجاز و اکیپ‌های امدادی شناخته شده دریافت کنند.

وی در پایان،‌ ضمن آرزوی سلامتی و شادی در سال جدید گفت: خدمت‌گزاران مردم در شرکت ایساکو و امدادخودرو تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو با تکیه بر حضور تیم امداد جاده‌ای، با خیالی آسوده سفر کنند و در صورت بروز موارد فنی برای خودروهایشان با شماره ۰۹۶۴۴۰ ارتباط برقرار کنند و اطمینان داشته باشند که امدادگران و نمایندگان کشیک در طول مسیر یاری‌رسان آن‌ها خواهند بود.



نظرات

  • آفرین آفرین (27 اسفند 1393 ساعت 06:43)

    دستشان درد نکند همه دست اندرکاران فعالیت می کنند