1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تولید هیوندای در منطقه آزاد ارس

تولید هیوندای در منطقه آزاد ارس

10 اسفند 1392
  • 3

مدیرعامل منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه‌های برای استقرار نمایندگی هیوندا در منطقه آزاد ارس صورت گرفته است، گفت: طرح مونتاژ خودروهای تولیدی هیوندا نیز به عنوان طرح مطالعاتی در دستور کار نمایندگی هیوندا قرار گرفته است.


محسن خادم عرب‌باغی با اشاره به اینکه استقرار نمایندگی هیوندا در ارس نهایی شده است، اظهار کرد: قرارداد و تفاهم‌نامه‌های مربوطه نیز با این نمایندگی منعقد شده است.


وی تاکید کرد: در مرحله اول هیوندا تولیدات خود را در این منطقه عرضه خواهد کرد که زمین و مکان‌های لازم در اختیار این مجموعه قرار گرفته است.


مدیرعامل منطقه آزاد ارس در عین حال از داشتن نیم نگاهی هم به تولید خودروی هیوندا خبر داد و افزود: طرح مونتاژ خودروهای تولیدی هیوندا نیز به عنوان طرح مطالعاتی در دستور کار نمایندگی هیوندا قرار گرفته است.


این فعال اقتصادی کشور بیان کرد: تولید محصولاتی متناسب با درخواست مشتریان و بازار ایران که دارای قیمت معقول با توجه به توان خرید عمومی در اولویت است.


وی جذب برندهای جهانی برای سرمایه‌گذاری در ارس را از برنامه‌های کاری مجموعه تحت مدیریتش عنوان کرد و گفت: سیاست‌کاری ارس بر این مبنا است که اگر هر کالا یا محصولی در این منطقه عرضه یا سرمایه‌گذاری برای تولید آن صورت گیرد از برندهای معتبر جهانی باشد.


منبع فارس


نظرات

  • غمگین غمگین (14 اسفند 1392 ساعت 06:46)

    یک زمانی کشور کره از ایران درخواست کرده بود محصولات تولیدی ایران ناسیونال را در کره جنوبی تولید کنه حالا چی ؟؟؟؟؟؟؟؟

  • مجید شعبانی مجید شعبانی (11 اسفند 1392 ساعت 05:14)

    هیوندای چینی. . . .

  • جمال علوی جمال علوی (10 اسفند 1392 ساعت 11:39)

    کاش مسئولین ومردم آذربایجان غربی قدر انسانهای باارزشی مثل مهندس عرب باغی رابدانند وآنها را به این راحتی دراختیار سایر استانها قرارندهند .