درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
بوگاتی باید بیاد دیگو
زانتیا کجا داری میری- نرو. بی من نرو
سیاست CKD سیاست خوبی نبوده و باعث ضرر شده است.
زانتیا دیگه دلیلش برای توقف در ایران موجه بوده چونکه در فرانسه دیگه تولیدش متوقف شده.....
به امید روزی که پراید از خط تولید خارج شود آمیییییییییین
ریو به دلیل عدم موافقت شرکت کیا با نصب کیسه هوا!؟؟
ی سوالی هنوز واسم مونده ، ریو وقتی تولیدش شروع شد دو مدل داشت یکی با ABS و کیسه و هوا دنده اتومات یکی هم معمولی
همون موقع یادمه خیلی ها میومدن تو سایت های مختلف میگفتن چرا ترمز ABS , کیسه هوا رو برداشتن و چطور میشه نصب کرد رو ماشین؟
همین حالا تمام کسایی که ریو معمولی دارن ی جا مدرکی اجباری روی داشبورد هست که به جای کیسه هوا میتونن هرچیزه دیگه ایی که دلشون میخواد بزارن توش..
سوالی که واسه من مونده اینه که چرا سایپا دروغ گفت به دلیل عدم موافقت شرکت کیا با نصب کیسه هوا تولید رو متوقف میکنیم؟
احیانا منظور سایپایی ها اون موقع این نبود که کیا اجازه نمیده کیسه هوا رو خود سایپا تولید کنه چون نمیتونه استاندارد ها رو رعایت کنه و سایپا هم که دید به ضررش ممکنه تموم شه گفت خداحافظ؟؟؟؟؟؟
کسی هست جواب منو بده؟ کسی هست یکم افشاگری کنه مافیای خودروسازی رو؟؟
با سلام
حرف شما کاملا درسته.
علاوه بر اون ، توجیهی برای خرید تیبا وجود نداشت ! یعنی کسی دلیلی برای خرید تیبا نمیدید چرا که با 3 - 4 میلیون هزینه بیشتر میتونست ریو سوار شه که این باب دل سایپا نبود ...
به خاطر اینکه سایپا میخواست در شکل چراغ ها تغییری ایجاد کنه و پلاک ماشینم بیاره روی سپر ، شرکت کیا حق تولید رو گرفت ، این خبر رو من مطمعنم . وگر نه کیسه ی هوا که فابریک داشت ایران که میاد ماشین abs و ایربگ رو بر میدارن چون ایرانی ها ارزش ندارن . و در اخر سایپا مطمعن
به نظرتون خنده دار نیست سایپا عین بچه ها بگه من میخوام فرم چراغ و سپر عوض کنم بعد کیا بگه نه نمیذارم...
بعد سایپا قهر کنه بگه من دیگه تولید نمیکنم!!؟؟
من تعجب می کنم که آپشنی به این مهمی را نپذیرفته و حذف کردند. مگر جان خریداران مهم تر از جیبشان نیست؟؟؟؟
در مورد ریو مطمعن هستم به خاطر تغییر در شکلش اجازه نداد کیا به ادامه ی تولید.
بجاش تیبا اومده ک
دقیقا
ریو خیلی هم پر طرفدار نبود
از لحاظ ظاهری کاملا حرف شما درسته مردم به شکل عصبانی ماشینایی مثل پژو و زانتیا بیشتر عادت داشتن(20 سال اینارو دیدن خب) و کمتر قیافه این کره ایی رو میپسندیدن
من خودم اینطور بودم، ولی هرکی پشتش نشسته و ی دور باهاش زده (خصوصا اگه خوب پا رو گاز بذاری و تو کوچه ها تنگ ، باریک و ترافیک با فرمون نرمش مانور بدی) نظری کاملا متفاوت پیدا کرده، عین خودم ^0^ !
تیانا و ماکسیما فوق العاده بودن. حیف.
نیسان تینا واقعا حیف شد. خیلی ماشین خوبی بود.
دوست من با شما 100% موافقم ، واقعا محصولات نیسان با کیفیت و جان سخت هستند. حیف شد که تینا رفت