1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. نخستین خودرو کیا سراتو در سایپا تولید شد

نخستین خودرو کیا سراتو در سایپا تولید شد

7 تیر 1393
  • 0

 نخستین خودرو کیا سراتو در سایپا تولید شد

اولین دستگاه خودرو سراتو مدل اتوماتیک , صبح امروز شنبه 7 تیرماه 93 در شرکت سایپا تولید شد.

در همین خصوص مهندس شهریار رضایی فر مدیر پروژه خودرو سراتو در سایپا اظهار کرد: راه اندازی خط تولید سراتو جهت تولید آزمایشی صورت پذیرفته و تولید انبوه این خودرو از ابتدای مردادماه آغاز خواهد شد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری بین 4 تا 5 هزار دستگاه سراتو در سایپا تولید خواهد شد.

وی با اشاره به این که ظرفیت خطوط تولید سراتو در سایپا بین 12 تا 15 هزار دستگاه در سال است تصریح کرد: برنامه تامین و ارسال پک های CKD با شرکت کیاموتورز نهایی شده استو این خودرو در دو مدل با موتورهای 1600سی سی با گیربکس معمولی و موتور 2000 سی سی با گیربکس اتوماتیک تولید و به بازار عرضه خواهد شد .

رضایی فر افزود: شرکت کیاموتورز شریک تجاری قدیمی سایپا است و این دو مجموعه تاکنون چندین تجربه موفق همکاری داشته اند و ان شاء الله در آینده این همکاری ها گسترده تر خواهد شد .

بر اساس این گزارش خودرو سراتو به عنوان یکی از با کیفیت ترین خودروهای حال حاضر در دنیا محسوب شده و در تیراژ بالایی در شرکت کیاموتورز تولید و در سراسر جهان به فروش رسیده است.

شرکت سایپا با هدف پاسخ گویی به نیاز مشتریان، ایجاد تنوع در سبد محصول را به عنوان راهبرد اصلی خود برای آینده در دستور کار قرار داده و قرار است تا پایان سال جاری چندین خودرو دیگر نیز به سبد محصولات این شرکت افزوده شوند.

 



نظرات