درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
بیاید باهم حساب کنیم: 1میلیارد سانروف 1 میلیارد چراغای جلو 1 میلیارد چراغای عقب 1 میلیارد خطی که رو بدنه انداختید 1 میلیارد اون شیشه های عقب که کوچک تر شدن 1 میلیارد دوربین عقب 1 میلیارد همون دره عقب که صافکاری شده 1 میلیارد مالتی مدیا جدید تا اینجا چقدر شد؟ 8 میلیارد تومان ادامش: 5 میلیاردحق مهندسان طراح 5 میلیارد نرم افزارهای خریداری شده 5 میلیارد دستگاه های ساخت قطعات بدنه تا الان شده 23 میلیارد تومان 5 میلیارد دیگر برای فرستادن به المان میشه 28 میلیارد اصلا اقا بگو 30 میلیارد 5 میلیاردم حق بچه های ایران خودرو .خب الان یکی بگه 15 میلیارد دیگش کجا رفته D:
وقتی شیشه عقب برقی آپشن حساب میشه وای به حال خودروسازیمون
وقتی شما پراید رو شیشه عقب برقی بخواید بذارید توی تولید انبوه شاید خیلی هزینش ناچیز باشه ولی بازم نمیکنن
حالا چراغ ابرویی گذاشتن شده دنا پلاس با 5 کلیون بیشتر اخه انصافتو شکر
من یه زانتیا دارم دادم اسپپرت کردن برام.....سانروف....کروز.....مانیتور...چراغ.....سیستم صوتی.....صندلی گرم کن فلان فلان ...بخدا انقدر برام هزینه نداشت.
من فک میکنم منور این بوده 50 میلیارد از این پروژه به جیب بزنن...!!! چون خط تولید همون خطه...فقط یه قسمت سانروف باس ایجاد کنن...
لعنت برا ما مسلمونا که اسم اسلام رو با این دروغامون خراب کردیم....اینم از فرهنگ اسلامی ایرانیه مسولین محترم.و من الله توفیق
این ماشین حتی از سوناتا هم بهتره.واقعا که ملت ایران نمک نشناس هستن.
شما یا سوناتا سوار نشدی یا دنا سوار نشدی....به هر تقدیر مطایبه دلچسبی نمودی
اولا خودرو با کیفیت عالی و محکمو میفرستن آلمان واسه تست وقتی امتیاز گرفت اومد تو خط تولید یه چیز دیگه تولید میکنن
دوما آلمان ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
سوما چند ماه دیگه یه تیمو میگیرن میگن اون ۵۰ میلیاردو صد میلیون هزینه کردن بقیه اشو اختلاص فرمودند
چهارما همه این آبشنارو تو بازار با سه یا چهار میلیون و با کیفیت درجه یک میشه گذاشت
پنجما ما هم عر عر
ای کاش موتور این خودرو را عوض میکردن یا حداقل اتوماتیک میشد
وگرنه از نطر اپشن نسبت به بقیه محصولات بهتره
چقدر حرف خنده داری میزنن دوتا ایربگ گذاشتیم و چهارتا ستاره ایمنی گرفتیم؟!! ایربگ های بهترین خودروسازهای دنیا اشکال دارن حالا ایربگ های ایرانی اگه سرنشین رو نکشه حتما قبضه روح خواهد کرد حالا اونم هیچ با این ضعف طراحی و حلبی هایی که خودرو رو باهاش میسازن یکی با دست بکوبه رو بدنه سرنشین داخلش زهرترک میشه حالا اگه خدایی نکرده تصادف بکنی چی میشه خدا به دادمون برسه!!!
جالب این امکاناتی که این با این رقم نجومی صرف میکنن میشه توی گاراژ داغون با قیمت خیلی پایین چند برابرش انجام داد
این خودرو قرار بود با موتور توربو و دنده اتومات عرضه بشه دیگه عوض کردن چراغ نصب سانروف ایربگ اضافه فکر نکنم اینقدر تبلیغات داشته باشه واقعا شما در مورد مردم چی فکر میکنین .
اون قطعات طرح چوب قرمز رنگ که افتضاح رو هم بعنوان آپشن جدید رنگش عوض میکردین خوب بود
باعرض سلام و خسته نباشید باید خدمتتون عرض کنم که خر همون خره فقط پالونش عوض شده
یه بزک کردن سمند که دیگه اینقد شلوغ بازی نداره
با چه رویی مبلغ هزینه شده رو اعلام می کنند ماه هم که ملت دزد پرور
برای یک معلول کم توان روی پا وایستادن خیلی سخته ولی تلاشش ارزشمنده اما روی پا وایستادن یک فلج غیرممکنه و اگه تلاشی نکنه هم عیبی نداره.
صنعت خودروی کشور هم مونده تو رودربایستی!
انشاءالله که به واقعیت دوم برسه،
واقعا اینا مردومو چی فرض کردن؟ برای تست های ایمنی به آلمان فرستادیم؟؟؟؟؟؟؟ ایمنی خودروهای ساخت داخل انقد بالاست که مسولین شون حتی حاضر نیستن خودروهایی که ساختن سوار شن.
هزینه 50ملیارد کاملا درسته.البته بعدا مشخص میشه که99%اختلاص کردن!!!!!!
اکه درست باشه این ایمنی که سازنده گفته این خودرو در ردیف سوناتا قرار داره آخه چهار ستاره خیلی عالیه .البته امید وارم درست باشه
واقعاً جای خوشحالی داره
سلام
ببخشید یه ضرب المثل هست می کن خر همون خره فقط پالانشو عوض کرده سمنده دیگه چه خبر اینقدر گرون می دن
خیابان ملت با 5 میلیون تومان همه اینا رو انجام میدن تازه درهای ماشین هم رو به بالا باز شو میکنن واست.
مگه آپولویازده بود؟تعویض در وچهارتاایربک۵۰میلیارد؟؟؟بعدازپنجاه سال به دورخودغلتیدن آخرش همین؟چین درعرض پانزده سال ببین به کجارسیده؟تاتعرفه واردات خودرو به ۲درصدنرسد، خودروسازان ما ره بجایی نخواهند برد.
دیگه 2 درصد کمه، یه کم بیشتر :D
سلام بر هم میهنان گلم
یعنی چقدر زحمت ورداشته این ماشین یه خسته نباشید جانانه عرض میکنم خدمت مهندس یکه زارع و شرکا
و من الله توفیق