درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
دوستان عزیز این دنای جدید مجهز به گیربکس اتوماتیک هستش؟؟
برنامه برای تولید گیربکس اتومات بر روی این ماشین ندارند؟؟
تشکر
تورو خدا خسته نشدید از بس شانتاژ خبری روی این ابوقراضه دادید هرکی ندونه دنا موتور توربو کلا یه ماشین جدیده .مگه ظاهرش چه فرقی کرده کلا همون*******که قبلا بوده
اون سری از دوستانی که میگن این ماشینا خوبه باعث رونق اقتصاد و کم شدن بیکاری ؟
بی سواد و ناآگاه
تا حالا با ایرانخودرو و ... کار کردی یعنی جنس دادی مثل قطعه و دستکش و پوشاک و غیره ؟
می دونی چطور تسویه حساب میکنن؟ حداقل یک ساله که باعث نابودی تولیدی میشه
این خودروسازا اقتصادو فلج کردن
آمریکا با اون عظمت داره خودرو منتاژ میکنه حالا به نظرت ما به جای این همه کارخونه خودرو سازی چینی تو ایران شرکتی مثل تویوتا تو ایران کارخونه میزد به کشورهای خاورمیانه از ایران صادرات میکرد بهتر بود یا وضع الان ؟؟؟؟ به هر کی بگی به ادم میخنده به زور دارن ماشین چینی میدن سوار شی ولی می خوای ماشین کره ایی سوار شی باید کلی گمرکی بدی چرا ؟؟؟؟
اگه یه سری به سایت دبیزیل بزنید قیمت ماشین ها را میتونید ببینید ماشین از دم قسط با ماهی هشتصد هزار بدون سود
البته درهم و حدود 1000 تومان بگیرید
واقعا متاسفم برا برخی از دوستان واقعا این ماشین با نمونه خارجی هم قیمت قابل مقایسه هست .
تا زمانی که طراح های داخلی ما مشتی********** باشن مسلماً خودروهای داخلی ارزش نگاه کردن ندارن چه برسه ارزش خرید
شما های که همش میگید ماشینهای اروپایی پس چرا نمرید اونجا خجالت بکشید یه کم وطن پرستی هم خوبه دنا خیلی هم ماشین عالی است
از جلو ژیانه
دوست عزیز با 12 هزار دلار ماشین النترا فول آپشن میشه خرید. واقعا به این دنا این پول را دادن حرامه.
داداش حرف اصافی نزن... درسته 12 هزار دلاره ولی با قیمت دلار و گمرک و ... شده حدود 136 میلیون.. بعدا شما بگو حرامه... حرام خریدم اون ماشینی هست که همش پولش تو کشورای دیگه 50 میلیونه بعد شما باید بخری 136 میلیون... خودت قضاوت کن... ما ها فقط عادت کردیم به ماشینای ایرانی بد بگیم همش سنگ چینی ها و خارجی هارو به سینه بزنیم... حتی اگه هیوندای فرقون هم بسازه ما اونو به ماشین ایرانی ترجیح میدیم... درسته دنا در حد النترا نیست ولی دیگه از بعضی از چینی هایی که به درد جرز دیوار هم نمیخورن بهتره
تغییرات پهلوی دنا اصلا موفق نیست مخصوصا تغییر فرم پنجره های درهای پشتی که خیلی ناهماهنگه به اندازه ای که احساس میشه دنای اولیه از نسخه جدیدش طراحی منسجم تری داره فیس لیفت یعنی ارتقای ظاهری که البته در ایران خودرو و سایپا به گویا معنی دیگری داره
قیافه ماشین زشت هست و عقب و جلوی اون همخوانی نداره، حداقل دو تا طراح از چین استخدام کنند، براشون طرح قشنگ بزنه، این چیه آخه
عزیزم ماشینهای چینی بوسیله طراحان ایتالیایی طراحی میشه مثل ایتال دیزاین و پینین فارینا البته شرکتهای طراح ایتالیایی بیشتر خودروهای موفق فولکس واگن و پژوسیتروین و خیلی از شرکتها رو طراحی می کنند
موافق مطلب شما هستم
با سلام خدمت دوستان عزیز
بدون شک این دنا هم مانند دیگر تولیدات داخلی خالی از ایراد نیست ولی به قول دوست عزیزمان کجای دنیا با این قیمت ماشینی با این قیمت و امکانات عرضه میشود بیاییم با خرید خودروهای خوب داخلی به توسعه این صنعت کمک کنیم
عزیزم اچ سی کراس هم امکاناتش از دنا بیشتره وهم قیمتش کمتره گارانتی ایران خودرو داره تازه گیربکس اتوماتیک ژاپنی هم داره البته نگو چینیه چون تقریبا هشتاد درصد دنا هم چینیه ازآمپر و داشبوردش بگیر تا سیم کشی و چراغهاش و کامپیوترش و نویگیتورش
آقا محمود موتور این کراس TU5هست... ینی واقعا بدنه ای به اون غولی اون موتود چقدر باید زور بزنه؟!
دوستانی که نظر منفی دارند غیر اقتصادی غیر علمی وغیر منصفانه بر خورد میکنند وباعث ترویج واردات وبیکاری مهندسین وکارگرای ایرانی میشن
سلام دوستان
وقت همگی تون بخیر
من خودم سورن توربو دارم و ازش کاملا راضیم.
البته یه سری اشکالات به اتاق و کابین ماشین وارده ولی من از نظر موتوری هیچ مشکلی نداشتم تا الان.
مشکلاتی مثل :
1- لرزش اجزای داخل کابین
2-خراب شدن سنسور های روشن و خاموش کردن لامپ های داخل کابین
و این چنین مشکلاتی دیگر
ولی در کل قدرت موتور و همچنین شتاب عالیه.
دوستان عزیز هم لطف کنن بجای این همه گیر دادن های غیر منصفانه و یک طرفه کمی منطقی تر و با دلیل تر کامنت بذارن!!!!
با تشکر
به نظر من خط کنار در ها باید به زیر کاپوت عقب می رسید نه به چراغ های عقب خطم بشه بعد هم گلگیرهای جلو و صافی اونها با این خط هماهنگ نیست خط های رو کاپوت جلو و عقب هم باید در انحنا ملایمتر بشه چراغ های مه شکن هم اگه ال ای دی کشیده میشد با جلو پنجره زیباش هماهنگ تره در کل حرکت رو به جلوی است و میشه قشنگ تر هم بشه
عالییه . زیباست .پارس مقابلش تعظیم میکند.ماشینی با شتابی عالی . رنو ساندرومثل لگنی مقابلش میماند
واقعا درسته... فقط مردم میرن از لحاظ پولی ( البته با دلار) مقایسش میکنن!!!!!
هیوندای اکسنت: 13045دلار معادل 45 میلیون تومان
واسه خارجیا 13000 هزار دلار 13 میلیونه واسه ما ایرانی های فوق پولدار میشه 45 میلیون
واقعا این همه مهندس تو مملکتمونه ولی هنوز نمیتونن یه بدنه زیبا و .. طراحی کنن خودروی خارجیو که میبینم کیف میکنم از طراحی بدنه هاشون ولی به ماشین ایرانی که نگاه میکینی از بغل نگاه میکنی سمنده یا 206 و از جلو نگاه میکنی یه ماشین دیگه داخلشونم همش یکیه واقعا متاسفم.
با احترام به نظرات همه دوستان عزیزم .
بغیر از تغییرات ذکر شده اگه دقت فرمائید در چراغهای جلو هم نوار ال ای دی سفید زیبایی بکار رفته که من یه نمونه اش رو در شب دیدم و بسیار زیبا و چشم نواز بود به نسبت نمونه قبلی چراغ های دنا .
چراغ های عقب هم از نوار ال ایی دی قرمز رنگ استفاده شده . مشابه نوارهای خودرو هیوندای ال اف .
همچنین پشت آمپرها هم طراحی جدید دارند به گمونم . که داخل عکس ها قابل رویت هست .
به شخصه جدا از طراحی شق و رق بدنه که نسبت به پارس کمتر دلبری میکنه اما از نظر طراحی داخلی و موتوری پیشرفت داشته و من بهش از نمره 20 در رنج خودروهای تولید داخلی 18 رو میدم .