1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. خودروی دنا با گیربکس اتوماتیک در دستور کار است

خودروی دنا با گیربکس اتوماتیک در دستور کار است

27 اردیبهشت 1394
  • 3

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه "تولید خودروی دنا با گیربکس اتوماتیک در دستور کار است"، از آغاز پیش‌فروش مدل دنده دستی این خودرو در هفته جاری خبر داد.

هاشم یکه‌زارع در گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به تقاضای موجود برای خودروهای اتوماتیک، برنامه‌ریزی برای تولید مدل دنده اتومات دنا در دستور کار است.

وی با بیان اینکه "تولید دنا افزایش یافته و به روزانه بیش از 100 دستگاه رسیده است"، خاطرنشان کرد: دور جدید پیش‌فروش این خودرو با قیمت مصوب 42 میلیون تومانی شورای رقابت هفته جاری آغاز خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به اینکه پیش از این اعلام شده بود به دلیل عدم موافقت شورای رقابت با قیمت پیشنهادی برای دنا، این خودرو صادر خواهد شد، پس دلیل پیش فروش آن در داخل چیست؟ اظهار کرد: در شرایطی که تقاضای داخلی برای خودروی دنا وجود دارد، تامین تقاضای داخلی در اولویت است تا صادرات.

وی ادامه داد: از 11 هزار دستگاه خودروی دنا پیش‌فروش شده در گذشته، نزدیک به 8000 دستگاه تحویل خریداران شده و مابقی تعهدات نیز به زودی تحویل خواهد شد.

یکه‌زارع در رابطه با جدیدترین وضعیت انعقاد قراردادهای مشارکت در تولید با خودروسازان خارجی، اظهار کرد: مذاکره با چند خودروساز مطرح جهانی همچنان در جریان بوده و به مراحل مناسبی رسیده است.

منبع ایسنا


نظرات

  • محمد استون محمد استون (27 اردیبهشت 1394 ساعت 14:05)

    خدا میدونه بخاطر این 4 میلیون کاهش قیمت چه آپشن هایی رو ک حذف نکردن و چه کاهش کیفیتی رو که انجام ندادن

    مک میسل مک میسل (29 اردیبهشت 1394 ساعت 19:27)

    اپشن که کم نکردن فقط کیفیتش کم شده
    که اون هم بازم نسبت به پارس و سورن و 405 و سمند و... خیلی بهتره

    علایی علایی (18 خرداد 1394 ساعت 06:28)

    داداش مگه اینارو از چی کپی کردن