1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. استقبال خوب مشتریان از پیش فروش ۲۰۷ اتوماتیک

استقبال خوب مشتریان از پیش فروش ۲۰۷ اتوماتیک

17 بهمن 1396
  • 0

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به اجرای طرح پیش فروش محصول ۲۰۷ اتوماتیک هاچ بک در راستای پاسخگویی به تقاضای مشتریان و تامین نیاز بازار این محصول،گفت: این طرح نیز با استقبال فراوان روبرو شده و مطابق برنامه ظرفیت فروش آن تکمیل شده است.

 مشتریان از پیش فروش ۲۰۷ اتوماتیک استقبال خوبی داشتند

مصطفی خان کرمی اظهار کرد: با اجرای طرح پیش فروش 207 اتوماتیک هاچ بک ، 6500 تعهد جدید ایجاد شده است که نکته قابل توجه در اجرای این طرح، توجه به توزیع عادلانه تر فروش در میان مشتریان بوده که این امر نشان دهنده اعتماد مشتریان به برند ایران خودرو است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو افزود: شرکت ایران خودرو با اعمال فیلتر هایی همچون اختصاص هر ثبت نام به یک کد ملی همواره در راستای توزیع عادلانه فروش تلاش کرده است، در پیش فروش خودرو 207 اتوماتیک هاچ بک با اعمال یک فیلتر جدید تنها به متقاضیانی مجوز ثبت نام داده شد، که طی مدت شش ماه گذشته ثبت نام خودرو 207 اتوماتیک هاچ بک را نداشته اند و با درنظر گرفتن شرایط مذکور 6500 مشتری جدید موفق به خرید این خودرو پرتقاضا و با کیفیت شدند.

گفتنی است؛ هرچند اعمال این فیلتر های چندگانه در راستای تعادل بازار و حذف واسطه هایی که باعث افزایش قیمت کاذب می شوند، بسیار ضروری است، اما از سوی دیگر اعمال این کنترل ها در فروش هایی که دارای متقاضی بسیار زیاد است باعث کندی در فرآیند ثبت نام اینترنتی می شود.

برنامه های متنوع فروش محصولات ایران خودرو درجهت حفظ حقوق مصرف کنندگان تولیدات داخلی ادامه خواهد داشت.



نظرات