1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. خدمات VIP برای خودرو چری تیگو5 ارائه می شود

خدمات VIP برای خودرو چری تیگو5 ارائه می شود

5 دی 1394
  • 0

تیگو5، خودرو جدید مدیران خودرو با خدمات پس از فروش VIP به خریداران فروخته خواهد شد.

رادین پیمان فر مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو(MVS)، با اعلام این خبر گفت: مهمترین موضوع در این خدمات وی.آی.پی، ارائه 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی برای خودرو تیگو5 است.

وی با بیان اینکه بهترین نمایندگان شبکه خدمات پس از فروش مدیران برای ارائه خدمات به خودرو تیگو5 انتخاب و تجهیز شده است، اظهار داشت: در بسته حمایتی که برای این محصول جدید پیش بینی شده است خریداران این خودرو سالی 2 بار به هر دلیلی چنانچه با پنچری یا اتمام بنزین خودرو خود مواجه شوند بصورت رایگان خدمات امدادی به آنها ارائه خواهد شد.

پیمان فر ادامه داد: برای خریداران تیگو5 از طرف نمایندگان فروش مدیران خودرو در سراسر کشور یک "مشاور فنی" معرفی می شود.

مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو، همچنین از وجود "مشاور فنی" بصورت 24 ساعته در این شرکت خبر داد تا خریداران تیگو5 در هر ساعت از شبانه روز نسبت به حمایت و پشتیبانی از خودرو خریداری شده، اطمینان خاطر داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از خدماتی که به خریداران تیگو5 ارائه می شود اطمینان از اجابت خواسته های خریداران در مراجعه به شبکه نمایندگی ها و صحت تعمیرات احتمالی است.

یادآور می شود به تازگی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو 20 میلیون دلار به منظور تامین موجودی قطعات و لوازم یدکی خودروهای "ام.وی.ام" و "چری" سرمایه گذاری کرده است.



نظرات