1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ارزان‌ ترین خودروی اتوماتیک در کشور کدام می باشد ؟

ارزان‌ ترین خودروی اتوماتیک در کشور کدام می باشد ؟

17 تیر 1396
  • 22

پرویز آفتاب‌سوار در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو البرز در کرج در مورد حضور گروه خودروسازی سایپا در چهارمین نمایشگاه تخصصی خودروی البرز اظهار داشت: مهمترین دلایل حضور گروه خودروسازی سایپا از شرکت در نمایشگاه خودرو البرز معرفی محصولات جدید و قدیم است.

وی افزود: محصولات جدیدی که گروه خودرو سازی سایپا وارد بازار می‌کند روی پلت فرم ایکس 200 است و یکی از این نمونه‌ها خودوری کوئیک است که شهریور امسال وارد بازار می‌شود.

 ارزان‌ ترین خودروی اتوماتیک در کشور کدام می باشد ؟

معاون مهندسی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه خودوری "اس پی 100" خودروی دیگری است که برای سال 97 تولید می‌شود، بیان کرد: این خودرو بر روی پلتفرم جدید که شرکت سایپا بر روی آن کار کرده تولید شده و در حال حاضر دو خودروی متفاوت روی این پلاتفرم در حال انجام است.

وی گفت: کارهای مهندسی و مواردی که برای ساخت تجهیزات این خودور مورد نیاز است تا انتهای سال 96 انجام شده و در سال 97 این خودرو به بازار عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه این خودرو تمام استانداردهای اجباری را پاس می‌کند، عنوان کرد: این خودرو از آخرین تکنولوژی روز برخوردار است و تمام آپشن‌های مورد نظر را که خوشایند مشتریان است دارد و از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه خودروی "اس پی زیرو" نیز روی این پلاتفرم جدید کار شده است،گفت: برنامه تولید این خودرو برای سال 98 خواهد بود و هرکدام از این دو خودرو در ورژن‌های مختلف در مدل سدان و هاچ‌بک و پنج درب تولید می‌شود.

معاون گروه خودرو سازی سایپا با بیان اینکه از ظرفیت‌های قطعه سازان داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بهره‌گیری می‌شود، تصریح کرد: برای خودروی کوییک تقریبا 90 درصد قطعات از تولیدات داخلی تامین شده و قطعاتی که از خارج تامین می‌شود در سال‌های آتی داخلی می‌شوند.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای استفاده از تولیدات داخلی در شرکت سایپا وجود ندارد، گفت: از کل ظرفیت قطعه سازانی که بتوانند استانداردهای لازم را کسب کنند بهره‌برداری می‌شود.

معاون شرکت خودرو سازی سایپا با بیان اینکه قیمت خودروی کوییک هنوز نهایی نشده است، عنوان کرد: کوییک ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک کشور خواهد بود.



نظرات

  • siamak siamak (17 آذر 1396 ساعت 13:21)

    این ماشین با تغییر تحول همون ژیان قبل انقلاب اکتبر فرانسه هست. ایران تازه کشف کرده.!!!
    چرا همدیگرو گول میزنیم!!!

  • mahbobe mahbobe (27 آبان 1396 ساعت 01:34)

    جای تاسف داره ماشین های بی کیفیت و آشغال ایرانی بااین قیمتامیاد ک هیچ امکاناتی نداره ماشین های تولید خودمون ب کشورهای دیگه فروخته بشه باقیمت خیلی پایین تر اونوقت خود ملت باقیمتهای فضایی برن ایناروبخر آهوی ایرانی اینم این

  • حسین حسین (23 شهریور 1396 ساعت 12:25)

    قیمتش چهل میلیونه

  • مجید مجید (13 شهریور 1396 ساعت 03:19)

    من که نمیخرم یعنی هنوز ماشینی که تولید نمیشه و معلوم هم نیس بشه یا نه با اون در عقب که خدا میدونه چشه و با اسم بی معنیش خب معلومه که نباید خریدش

    حسین حسین (5 مهر 1396 ساعت 08:59)

    دکتر جان این عکس هنگام بازدید رئیس مجلس انداخته شده و ما خودمون از کارکنان سایپا هستیم و این ماشین رو داریم اینجا تست می کنیم وقتی از یه چیزی اطلاع ندارید خواهشاً کامنت بی پایه و اساس نزارید این ماشین فوق العاده است اون عکس بدرستی انداخته نشده ماشین از نظر شتاب و امکانات در رنج خودش حرف اول رو میزنه سابرینا و دانگ فنگ سوارها هم برن همون آشغالای چین رو سوار بشن من نمی خوام تعصب ماشین ساخت خودمون رو داشته باشم ولی انصافاً خیلی پلتفرم عالی از آب در اومده حالا هرکی نمی پسنده بره همون آشغال چینی بخره !!!!

    Tiba Tiba (24 مهر 1396 ساعت 11:40)

    من خودم تیبا خریدم، همه فکر میکنن در عقب بازه!
    خییییییییللللللللییییییییییییی خوب مونتاژ میکنند!
    دادم نمایندگی درستش کنه، با اولین بارون کف ماشین دریاچه شد.
    خسته نباشید، ما رو که خسته کردید.

    حمید حمید (11 آبان 1396 ساعت 01:31)

    اقای حسین که میگی ماشین آشغال چینی، ایا تا به حال سوار شدی؟؟ البته لیاقت میخاد سوار شدنش.من دو ساله mvm 530 دارم و باهاش 120 هزارتا هم رانندگی کردم و به جرات میگم با پرشیا صفر عوض نمیکنم یا ال نود صفر، تازه فهمیدم که یه عمر ماشینای اشغال سوار میشدیم و بهتره بگم مجبور بودیم سوارشیم،حتما یه ماشین چینی سوار شو حداقل ارزو به دل نمونی ،

  • Davoud Davoud (4 شهریور 1396 ساعت 02:12)

    آخه این ماشین هنوز نیومده در سرنشینان عقبش خوب بسته نمیشه وای به روزی که بیاد

  • نوشین نوشین (31 مرداد 1396 ساعت 09:35)

    اگه میخواین خودروبسازین حداقل طرحشوجوری بزنین که ادم رغبت کنه ببینتش.درعقبشم که معلوم نیست جریانش چیه!اسمشم که مضخرف وکلیشه ایه.ازلحاظ کیفیتیم که کلا ازسمندبالاترنمیتونن بسازن.یاکلاماشین نسازین یاهم یچی بسازین که درست درمون باشه وبتونه به اقتصادکشور,هرچند ناچیز,کمک کنه.

  • hg hg (25 مرداد 1396 ساعت 08:52)

    تا وقتی دانگ فنگ هست این ماشین حرفی واسه زدن نداره
    قیمت مناسبت امکانات خوب نسبت به قیمت و زیبایی

  • رضا رضا (24 مرداد 1396 ساعت 09:28)

    قطعا تا وقتی خودرویی مثل سابرینا با اون امکاناتش توی کشور باشه این خودروها جایی در بین این خودرو نداره

  • mraha mraha (20 مرداد 1396 ساعت 09:21)

    قیمتش چنده .؟

  • بهرام بهرام (6 مرداد 1396 ساعت 11:27)

    پراید اتوماتیک هاج بک با اسم جدید . یعنی یه نفر باید عقل در سر نداشته باشه به این پول بده .

    کورش کورش (21 مرداد 1396 ساعت 10:05)

    پراید خودروی فقراست . کسی که پول نداره 100 میلیونی یا حتی 50 میلیونی بخره پراید رو ترجیح میده . درسته هیچی نداره اما میبرتش اینور اونور مصرفشم پایین تر از پژوست هزینه هاشم کمتره . بهتره بگی کسی که پول زیادی نداره میره پراید بخره نه کسی که عقل نداره. یه دو دو تا چهار تا کنی میبینی که بر حسب حرف شما تیبا 2 هم پراید هاچ بک هستش اما ماشین به نسبت بهتری از پرایده .

    علی علی (29 مرداد 1396 ساعت 11:13)

    اشتباهان به کوروش منفی دادم

  • غلام غلام (31 تیر 1396 ساعت 08:12)

    خبرتون خبر نست تیتر زدین ارزن ترین بعد قیمت ندارین این یعنی چه؟

  • masood masood (31 تیر 1396 ساعت 00:18)

    برای گزارشگر و برای شرکت سایپا مثل همیشه متاسفم. یادم می آد دوستی می گفت سرخپوست ها بیشتر از 9 نمی تونن بشمارند و وقتی کسی 10 تا اسب داشته باشد می گویند طرف خیلی اسب داره. هیچکدوم از طرفها سواد نداشتن بگن قیمتش حول و حوش اینقدر در می آد یا اینکه آخر سر مشخص می شه این اتوموبیلی که حتی توی عکس هم به نظر می آد درب عقبش بسته نمی شه قیمتش از برلیانس هم بالاتر بره و یا اونقدر شرکت براش دندون تیز کنه کسی نخره و مثل سیناد که فقط محدود تولید شد و هیچوقت هم فروش چندانی نداشت و فکر نمی کنم دیگه تولید بشه طرح و نمونه هاش رو بگذارن توی موزه. واقعاً اجبار داشتین این خبر رو پخش کنید لطفاً کمتر خودتون رو خراب و ضایع کنید.

  • Amir Amir (20 تیر 1396 ساعت 11:07)

    اخه باهوش هر ماشینی با یه اسم رمزی میاد بیرون بعد اسم گذاری میشه

  • کاظمی کاظمی (19 تیر 1396 ساعت 08:05)

    نمی شد یک نام فارسی به این خودرو می دادند؟؟؟ اس پی 100 هم شد نام ؟؟؟ چرا اینقدر عاشق بلغور کردن به زبان های بیگانه هستیم ؟؟؟

    علیرضا علیرضا (19 تیر 1396 ساعت 15:28)

    اسم درستی نذاشتن ولی بهتر از اینه که اسم فارسی بدی بذارن....دست خودشون باشه اسم ماشینو میذارن (نفر بر غلام 4) اسم های ایرانی بذارن خیلی بد میشه...فک کن یه ماشین بخری اسمش (محرم) باشه جوری میگی زیان بیگانه انگار دشمنتن...داداش من همینا نبودن این ماشیهای داخلی تولید نمیشد..بیشتر قطعات داره از خارج میاد...بهتره یکم درباره کلمه بیگانه تجدید نظر کنی

    رضا رضا (19 مرداد 1396 ساعت 02:13)

    بیااسمشوگذاشتم رستم که چی ،دلت خوشه یه حلب رنگ شده بهت بدن ولی چون اسمش ایرانیه خوبه

    Ebi Ebi (16 دی 1396 ساعت 01:12)

    سلام وقت بخیر.....اینا دلشون خوشه که خودرو ساز هستن....اگه شرکت پژو دست مارو تو خودروسازی واسه مونتاژ نگرفته بود....الان ما ایرانیا تو قرن ۲۱ با الاغ و شتر باید تردد میکردیم