1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. انتقاد خودروسازان از وام 25 میلیونی خرید خودرو

انتقاد خودروسازان از وام 25 میلیونی خرید خودرو

3 آبان 1394
  • 1

یک مقام مسئول در صنعت خودرو خبر داد، حجم تولید روزانه ایران خودرو به زیر هزار دستگاه رسید.

یک مقام مسئول در صنعت خودرو با گلایه از اینکه اعلام ارائه وام 25 میلیونی خرید خودرو باعث تشدید رکود بازار خودرو شده است، اظهار داشت: مردم با اعلام این خبر دست از خرید برداشته و منتظر اجرایی شدن تخصیص این وام هستند.

وی با بیان اینکه دولت می‌بایست چند روز قبل از اجرایی شدن این وام خبر آن را اعلام می کرد، افزود: در حال حاضر خرید و فروش خودرو راکد است و کمتر خریداری در بازار دیده می‌شود که این امر خود تأثیرات منفی را بر صنایع وابسته به صنعت خودروسازی می گذارد.

این مقام مسئول در صنعت خودرو ضمن بیان اینکه تولید روزانه ایران خودرو در اردیبهشت ماه حدود 2 هزار و 400 دستگاه بود، افزود: میزان تولید روزانه این شرکت در مهرماه به حدود 910 دستگاه رسیده است که این رقم نشان از رکود جدی بازار خودرو دارد.

وی تصریح کرد: البته خوشبختانه پیش بینی می‌شود با رفع برخی مشکلات تولید روزانه ایران خودرو به هزار و 500 دستگاه و سایپا به هزار دستگاه در آبان ماه برسد.



نظرات

  • احمدرضا کفایتی احمدرضا کفایتی (17 آبان 1394 ساعت 16:13)

    سلام من کارمند بازنشسته بایک میلیون ودویست هزارتومان حقوق که حدود چهار صدهزارتومان دریافتی دارم و هفتصدهزار تومان آن قسداست چگونه می توانم ماهانه پانصد هزار تومان اتومبیل بدهم؟