1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تحویل قطره چکانی خودروها ، عامل افزایش قیمت ها در بازار...

تحویل قطره چکانی خودروها ، عامل افزایش قیمت ها در بازار...

22 مهر 1395
  • 1

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تحویل تدریجی خودرو را سبب افزایش قیمت حبابی آن در بازار اعلام کرد.

سعید موتمنی در گفتگویی با اشاره به تفاوت قیمت یک تا 7 میلیون تومانی بین شرکت و بازار افزود: تنظیم بازار خودرو در دست دو شرکت سایپا و ایران خودرو است که این شرکت ها برای کنترل قیمت خودرو، این کالا را به صورت تدریجی به بازار عرضه می کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت های تولیدکننده احتیاج بازار را تأمین نمی کنند ادامه داد: جلوگیری از برابری قیمت خودرو در بازار با کارخانه سبب تحویل کم خودرو شده است.

موتمنی ماه مهر را زمان کاهش قیمت خودرو در بازار دانست و ادامه داد: هم اکنون 206 تیپ وی 8 حدود 2 میلیون تومان، سمند 3 میلیون تومان و 206 تیپ 2 حدود 1.5 میلیون تومان در کارخانه با بازار تفاوت قیمت دارد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو با اشاره به شکایت های مردم درخصوص زمانبر بودن تحویل خودرو گفت: خودروهایی که باید یک روزه تحویل داده شود تا 1 ماه به دست مصرف کننده نمی رسد.

وی با اشاره به اینکه خودروهای زیر 30 میلیون تومان شرکت های پارس خودرو و ایران خودرو با یک ستاره کیفیت لازم را ندارند افزود: خورو 90 L و ساندرو با سه ستاره دارای کیفیت قابل قبولی هستند.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • رسول رسول (23 مهر 1395 ساعت 10:56)

    خودروسازان در فروش اینترنتی تحویل سی روزه اعلام کرده اند ولی در عمل تا هفتاد روز سر میدوانند . کرامت مشتری در قاموس خودرو سازان ایرانی وجود ندارد.