1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. افزایش همکاری گروه بهمن با ایسوزو و مزدا

افزایش همکاری گروه بهمن با ایسوزو و مزدا

12 بهمن 1394
  • 0

گروه بهمن در حال انجام مذاکرات فشرده با شرکت‌های ایسوزو و مزدا است. این مذاکرات که در تهران و توکیو و مابین مدیران ارشد شرکتهای گروه بهمن، ایسوزو و مزدا در حال انجام است برای ادامه همکاری با هم صورت گرفته و در آن به موضوعاتی همچون افزایش تولید محصولات و همچنین توسعه و عرضه محصولات جدید به بازار پرداخته شده است.

رضا عاصم نخجوانی مدیر عامل گروه بهمن ضمن تاکید خبر فوق ابراز امیدواری کرد و گفت: در این مذاکرات توانسته‌ایم به نتایج قابل قبولی دست یابیم لذا می‌توان نوید داد که ضمن رشد تولید خودرو در سال آتی شاهد تنوع تولید در محصولات شرکتهای ایسوزو و مزدا نیز خواهیم بود.

وی همچنین از افزایش سهم بازار و توسعه و عرضه محصولات جدید به بازار خودرو کشور به عنوان راهبردی‌ترین اقدام گروه بهمن در دوران پساتحریم و گسترش رابطه با شرکای تجاری فعلی نام برد.

به گفته مدیرعامل گروه بهمن در همین راستا مذاکرات و توافقات مناسبی با شرکت ایسوزو جهت افزایش تولید محصولات و عرضه وانت جدید، کامیون، کشنده و مینی‌بوس صورت گرفته ضمن اینکه شرکت مزدا نیز در خصوص عرضه و تولید سه مدل سواری و خودرو شاسی بلند ابراز تمایل کرده است. که پیش‌بینی می‌شود این توافقات در قالب برنامه‌های سال آتی گروه بهمن به اجرا درآید.



نظرات