1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. بلا تکلیفی ثبت نام کنندگان کیا ریو 2015

بلا تکلیفی ثبت نام کنندگان کیا ریو 2015

5 خرداد 1394
  • 3

 بلاتکلیفی ثبت نام کنندگان کیا ریو 2015

سال گذشته، شرکت اطلس خودرو پیش فروش خودرو ریو مدل 2015 را با موعد تحویل 120 روزه با احتساب سود مشارکت روز شمار از طریق نمایندگان این شرکت آغاز کرد. اما چند ماهی از تاریخ تحویل گذشته و خبری از خودرو نیست.

قرار بود خودرو کیا ریو که سابقه حضور در بازار ایران را دارد و نامی آشنا برای ایرانیان است، این بار از کره جنوبی و با چهره و قابلیت هایی متفاوت و در دو مدل هاچ بک (5 درب) و سدان (4درب) عرضه شود. اما ظاهرا تحویل این خودرو با مشکل روبرو شده است.

 بلاتکلیفی ثبت نام کنندگان کیا ریو 2015

اپراتور فروش شرکت اطلس خودرو در تماس خبرنگار پایگاه خبری مجله ماشین اعلام کرد: ورود ریو با مشکلاتی مواجه شده و به جای آن خودرو سراتو جایگزین شده است. البته در زمان ثبت نام ریو خودرو سراتو نیز جز محصولات بوده و مطمئنا اگر کسی قصد خرید سراتو را داشته، آن را ثبت نام می کرده نه ریو!

یکی از مخاطبان ضمن تماس با پایگاه خبری اعلام کرده: مهر ۹۳ ریو ۲۰۱۵ تحویل ۱۲۰ روزه ثبت نام کردم. امروز که سوم خرداد است، می گویند: ماشین مجوز ورود به بازار را ندارد و قرار است ماشین های وارد شده برگردند! به من گفتند می توانید سراتو ۱۲۷ میلیون تومانی تحویل بگیرید. از دو روز پیش سود مشارکت را هم قطع کردند . همچنین اعلام کردند به دلیل اوضاع مالی شرکت و تعداد انصرافی های بالا استرداد وجه 2 ماه طول می کشد.

لازم به ذکر است؛ پیگیری این وعده و بدقولی بقیه خودروسازان و شرکت‌های واردکننده خودرو همچنان زیر ذره بین خبرنگاران ما قرار دارند.



نظرات

  • امیرپاشا امیرپاشا (7 خرداد 1394 ساعت 16:39)

    جدیدا این روند در نمایندگی ها عرف شده و فقط با گرفتن پول نقد از دست ملت هیچ تعهدی رو برای خودشون به وجود متصور نیستند. آسان موتورهم همین روند رو داره. مرداد سال 93 توسان ثبت نام کردم با شرایط تحویل 120 روزه قبل از عید26 اسفند 93 تماس گرفتند بیاین پولتون رو با سود انصراف تحویل بگیرید اگر هم همچنان ماشین رو میخواهید بعد از عید بیایید برای قرار تحویل دو ماهه بدون هیچ سود با همین پول و مبلغ فروش جدید اقدام کنید. بعد از عید هم تا هفته اول خرداد زمان خواستند و تا الان هیچ خبری از نه تحویل ماشین و نه پول 80 میلیون تومانی که گرفتند نیست. عملا حتی رمانی که خود تمایل به فسخ قرار داد دارند قانع به پرداخت سود مشارکت ندارند. در صورتی که در قرار داد منعقد شده هیچ حقی برای این اقدام انها نیست ولی عملا چون زمان بری روند بررسی حقوقی به نفعشونه سعی به حفظ پول و سر دواندن ملت می کنند. وقطی نمایندگی های رسمی با مردم اینجوری می کنند و هیچ رسیدگی نیست چه انتظاری از شرکت های کوچک هست

  • پریسان پریسان (5 خرداد 1394 ساعت 17:56)

    خخخخخخخخخخ....یادتونه تو شبهای برره میخواستن وام بدن اول اقساطشون پیش پیش گرفتن بعد وام دادن.الان اینم همین قضیه است.

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (5 خرداد 1394 ساعت 07:39)

    اخه اگه معلوم نیست میشه اوردش به ایران و مجوز ندارید برای چی پیش فروش میکنید