1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. کسب رتبه اول رضایت‌مندی مشتریان توسط آرین ‌موتور

کسب رتبه اول رضایت‌مندی مشتریان توسط آرین ‌موتور

31 خرداد 1394
  • 1

بر اساس جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که در بررسی وضعیت عملکرد شرکت های تولیدکننده و واردکننده خودرو طی ۶ ماهه دوم سال ۹۳ منتشر شده است ، شرکت آرین موتور نماینده محصولات میتسوبیشی در ایران موفق به کسب رتبه اول در رضایت‌مندی مشتریان شده است.

در این گزارش جامع ، میزان رضایتمندی مشتریان شرکت آرین موتور طی 6 ماهه دوم سال 93 نشان‌دهنده رشد قابل توجه رضایت مشتریان در فاکتور های متنوع از اطلاع رسانی شرایط فروش تا زمان صرف شده برای تحویل خودرو است.

آرین موتور در شاخص رضایتمندی کل با امتیاز 679 در صدر فهرست خودروسازان و واردکنندگان از نظر میزان رضایت مشتریان قرار گرفته است و پس از این شرکت کرمان‌موتور با امتیاز 670 قرار دارد و نزدیک ترین شرکت واردکننده به آرین موتور در این فهرست ، آسان موتور با امتیاز 655 است .

آرین‌موتور همچنین در شاخص اطلاع‌رسانی به مشتریان با امتیاز 688 در رتبه نخست این گزارش قرار گرفته است و کرمان موتور و ایران خودرو به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

مشتریان در این گزارش و در پاسخ به شاخص هزینه و زمان صرف شده برای تحویل خودرو آرین موتور را با امتیاز 659 در جایگاه دوم یعنی پس از کرمان موتور رده بندی کرده اند و در شاخص تحویل خودرو نیز در حالی که طی 6 ماهه دوم سال 93 شاهد تاخیر در تحویل خودرو از سوی عمده شرکت ها بودیم ، ارین موتور با کسب 712 امتیاز پس از آسان موتور در جایگاه دوم قرار دارد .

بررسی کلیه 4 شاخص اصلی رضایتمندی مشتریان که در مجموع شامل بررسی 18 مورد از نگاه مشتریان می شود نشان می دهد ، شرکت آرین موتور پویا نماینده محصولات میتسوبیشی در ایران در شاخص رضایتمندی کل مشتریان موفق به کسب رتبه نخست در بین همه شرکت های واردکننده و تولیدکننده شده است .

 کسب رتبه اول رضایت‌مندی مشتریان توسط آرین ‌موتور



نظرات

  • حمید جلالیان حمید جلالیان (31 خرداد 1394 ساعت 11:38)

    دوستان برای اینکه مطلب بهتر جا بیفته من یک پیشنهاد دارم. با توجه به اینکه همه 600 امتیازو گرفتن پس بیایم 600 تا از امتیازا رو حذف کنیم و فرض کنیم 700 بهترین امتیاز باشه و معادل 100 در نظر بگیریمش. یعنی الان امتیاز ارین موتور میشه 79 از 100 و امتیاز ایران خودرو میشه 48 از 100 و سایپا 11 از 100 و اطلس خودرو 0.8 از 100 نمره . الان فک میکنم رضایتمندی مشتریان رو منطقی تر بیان کردیم و به واقعیت هم نزدیکتره.