1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. اپلیکیشن امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی قابل دریافت شد

اپلیکیشن امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی قابل دریافت شد

1 تیر 1394
  • 1

این اپلیکیشن که به منظور فراهم آوردن رفاه حال شهروندان، گردشگران و مسافران در داخل شهرها و تمامی راه‌های کشور، ویژه تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها با سیستم عامل اندروید طراحی و در آستانه آغاز سال 94 به عنوان جدیدترین محصول "نخستین امداد خودروی ایران" از آن رونمایی شد، هم اکنون به صورت رایگان و با نام «امداد خودرو کانون» از طریق کافه بازار قابل دریافت است.

از میان مهمترین ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به امکان ثبت موقعیت مکانی امداد خواه، افزایش سرعت امداد رسانی، ارتباط مستمر با مراکز عملیات امداد خودرو کانون، اعزام امدادگر متخصص و کاهش مخاطرات استفاده از امدادگران متفرقه، درخواست خدمات فوریتی امداد، رزرو خدمات تعمیرگاهی و پذیرش بدون نوبت مشتریان در تعمیرگاه‌ها، اشاره کرد.

درخواست امداد با استفاده از این اپلیکیشن به دو صورت امکان پذیر خواهد بود که یکی از روش‌های آن، درخواست امداد به شیوه شناسایی موقعیت از طریق GPS موبایل است.

در این روش، اپلیکیشن به صورت هوشمندانه نسبت به تأیید طول و عرض جغرافیایی امداد خواه و همچنین ثبت مشخصات مشتری و عیب خودرو اقدام و امدادرسان متخصص برای حمل یا تعمیرات را به محل توقف مشتری اعزام می‌‌کند و در روش دیگر نیز، درخواست امداد خواه از طریق تماس مستقیم با شماره 09629 و 6423 (021) ثبت می‌شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های این اپلیکیشن درخواست صدور انواع کارت عضویت به صورت شبانه روزی از سراسر کشور است که هموطنان می‌توانند به منظور بهره‌مندی از مزایای این کارت‌ها به صورت مستقیم ثبت نام و یا با شماره 0216423 تماس حاصل کنند.

دیگر راه‌های دریافت اپلیکیشن تلفن همراه امداد خودروی کانون مراجعه به وب سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی WWW.TACI.IR است.



نظرات

  •  زرق و برق زرق و برق (2 تیر 1394 ساعت 08:55)

    به نظر من برنامه ی پر کاربردی از اب در اومده