1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. آغاز تولید انبوه تیبا۲ از بهمن ماه 92

آغاز تولید انبوه تیبا۲ از بهمن ماه 92

28 آذر 1392
  • 2

مهندس علیرضا مصدقی با اشاره به مراحل اجرای پروژه طراحی و تولید خودرو تیبا۲ اظهار کرد: این پروژه از تابستان سال ۹۰ آغاز شد و با استفاده از ظرفیت های موجود در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو، سازه گستر، مگاموتور، قالب های بزرگ صنعتی سایپا، سایپایدک و همچنین معاونت های مهندسی، بازاریابی و فروش، پشتیبانی و خدمات فنی، مالی و اقتصادی و برنامه ریزی تولید تیم پروژه تشکیل شد.

آغاز تولید انبوه تیبا۲ از بهمن ماه

مهندس مصدقی خط تولید تیبا۲ را دارای بالاترین سطح اتوماسیون در میان شرکت های گروه سایپا دانست و تصریح کرد: ظرفیت اسمی تولید این خط، ۲۲ دستگاه در ساعت است که در صورت نیاز با توانایی ها و قابلیت های موجود، امکان افزایش این تعداد نیز وجود دارد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به انجام نظرسنجی های اولیه برای طراحی این خودرو اشاره کرد و گفت: ابتکار عمل مناسب تیم پروژه با همکاری مرکز مطالعات استراتژیک سایپا موجب شد پیش از آغاز طراحی این محصول، نظرسنجی های گسترده از مردم و مشتریان تهیه شده و نظرهای آن ها در طراحی این خودرو اعمال شود.

مهندس مصدقی افزود: با توجه به اثربخشی کسب نظر مشتریان در طراحی این پروژه که با موفقیت در پیش فروش این محصول متجلی شد، سایپا در طرح های آینده نیز باید به صورت جدی انجام نظرسنجی و برگزاری کلینیک های آماری پیش از طراحی خودرو را به منظور افزایش رضایت مشتریان، در دستور کار خود قرار دهد.

وی در خصوص افزایش ظرفیت تولید تیبا۲ نیز تاکید کرد: این کار با توجه به کشش و ظرفیت موجود بازار صورت خواهد گرفت، ضمن این که مراحل پیش فروش این خودرو که با استقبال گسترده مشتریان روبه رو شد بیانگر موفقیت این خودرو در آینده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به زیبایی و کیفیت بالای این خودرو، تیبا۲ جایگاه مناسبی را در میان مشتریان به دست خواهد آورد.

مدیر پروژه طراحی و تولید خودرو تیبا۲ در خاتمه با اشاره به همکاری تمامی بخش¬های مربوط در این پروژه گفت: سایپا به زودی خودرویی را به سبد محصولات خود اضافه می کند که قابلیت های بسیاری برای ارتقای جایگاه این مجموعه در بازارهای داخلی و خارجی دارد و می تواند رقیبی جدی برای بسیاری از محصولات فعلی بازار شناخته شود.




نظرات

  • محمد محمد (21 دی 1392 ساعت 05:02)

    خدا کنه این تیبا 2 یه ماشین به درد به خور باشه و حد اقل سیستم کنترل کشش داشته باشه.نگفتن فروش و پیشفروشش کِی می شه؟

  • امید امید (15 دی 1392 ساعت 14:45)

    سایت فوق العاده ای دارید!
    اما اگه فونت اخبار رو بزرگ تر کنید بهتر میشه!
    خیلی ریزه!