1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. توقف تولید تندر90 و ساندرو از دیماه 98

توقف تولید تندر90 و ساندرو از دیماه 98

27 دی 1396
  • 2

مدیرعامل رنوپارس گفت: تا دو سال آینده 85 استاندارد جدید خودرویی اجباری می‌شود و تولید خیلی از خودروها از جمله محصولات فعلی رنو باید متوقف شود.

 توقف تولید تندر90 و ساندرو از دیماه 98

رامتین اسماعیلی امروز در نشست خبری اظهار کرد: برای پاس کردن استانداردهای جدید باید پلت‌فرم خودرو عوض شود. ضمن اینکه ems، موتور گیربکس و سیستم برقی نیز باید تغییر کند. بنابراین توجیهی ندارد که اصلاحات جدید را برروی خودرویی چون تندر ۹۰ اعمال کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه بنابراین تا دو سال آینده تولید تندر 90 و ساندرو باید متوقف شود اظهار کرد: طبیعتا خودروهای فعلی تولیدی ما به ۸۵ استاندارد جدید نمی‌رسند و باید مانند خودروهای دیگر تولیدشان متوقف شود. البته هر خودروی جدیدی که به ایران بیاوریم استانداردهای جدید را پاس خواهند کرد.

او خاطرنشان کرد: با توقف تولید محصولات فعلی رنو پارس در ایران (تندر ۹۰ و ساندرو) شرکا و هیات مدیره این شرکت باید تصمیم بگیرند که آینده این شرکت در ایران چه خواهد شد. آیا فعالیت آن متوقف می‌شود یا اینکه در زمینه تولید محصولات جدید با استانداردهای جدید متمرکز خواهد شد.

منبع ایسنا


نظرات

  • علی علی (27 دی 1396 ساعت 13:23)

    این یعنی گرون میشه در حد تیم ملی . با کیفیترین خودرو های ایران رو میخوان دیگه ندن؟؟؟؟؟؟؟
    بخرین زود تا گرون نکردن

  • P--M P--M (27 دی 1396 ساعت 13:18)

    تصور من اینه که چون نمیتونن انطوری که از تولید پراید ویا پژو سود می گیرن از این خودرو سود بگیرن سریع اطاعت امر کرده وتولیدش رو متوقف می کنن واگرنه چطور که خودروهایی تولید می شه به مراتب بی کیفیت تر از این که اصلا حاضر نیستن تولیدشون رو متوقف کنن مثل پراید و پژو ولی این خودرو رو که مورد رضایت نسبی مشتری ها هم هست دستور توقف تولید می دن خلاصه به نفع مردم کار نمیکنند.