1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ممنوعیت شماره‌گذاری 3 مدل وانت

ممنوعیت شماره‌گذاری 3 مدل وانت

4 اسفند 1394
  • 0

معاون فنی مهندسی و خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اعلام آمارهایی از شماره گذاری خودروها در 11 ماهه امسال از ممنوعیت شماره گذاری سه نوع وسیله نقلیه خبر داد.

سرهنگ احمد رستمی درباره فعالیت مراکز تعویض پلاک اظهار کرد: به طور کلی روزانه بین 15 تا 17 هزار خدمات مربوط به تعویض و نقل و انتقال پلاک در مراکز تعویض پلاک سراسر کشور انجام می‌شود و همانطور که قبل تر نیز اطلاع رسانی شد ساعات کار مراکز تعویض پلاک در اسفند ماه طی سه مرحله افزایش یافته و در دهه آخر اسفند ماه از ساعت 7 صبح فعالیت‌های این مراکز آغاز شده و تا ساعت 16 درهای مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور باز خواهد بود و تا ساعت 18:30 نیز به افراد حاضر درمراکز خدمت رسانی خواهد شد.

 ممنوعیت شماره‌گذاری 3 مدل وانت

ممنوعیت شماره گذاری 3 خودرو

وی با بیان اینکه شماره گذاری خودروها با توجه به مصوبه دولت انجام شده و می‌بایست خودروها مورد تایید سازمان استاندارد و همچنین از نظر آلایندگی نیز مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست باشند، گفت: در حال حاضر خودروهای "وانت پاژن"، "وانت ایسوزو" و "وانت فوتون" شماره گذاری نمی‌شوند.

معاون فنی مهندسی و خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تاکید کرد: اگر خودرویی فاقد ایربگ و سیستم ترمز ضدقفل باشد برابر قانون پلیس آن را شماره گذاری نخواهد کرد.

منبع ایسنا


نظرات