1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. گمانه‌زنی‌های تازه درباره مشخصات جانشین پراید

گمانه‌زنی‌های تازه درباره مشخصات جانشین پراید

10 بهمن 1395
  • 8

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه تا پایان امسال ساینا اتومات و خودرو 212 وارد بازار می‌شود، گفت: محصولات گروه ایکس 200 (ساینا، اس پی 100 و اس پی زیرو) به عنوان جایگزین خودرو پراید در نظر گرفته شده‌اندکه با پراید 20 درصد تفاوت قیمت دارند.

 گمانه‌زنی‌های تازه درباره مشخصات جانشین پراید

مهدی جمالی عصر روز جمعه در بازید از نمایشگاه خودرو در اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۰ درصد بازار داخلی خودرو کشور پراید است، با بیان اینکه محصولات جدید برای جایگزینی پراید را طراحی کردیم، افزود: در حال حاضر نه تنها تقاضا برای خرید پراید در بازار کم نشده است، بلکه امسال تقاضا نسبت به سال گذشته نزدیک به ۸ درصد افزایش پیدا کرده است و این موضوع نشان می‌دهد این محصول مورد اقبال مردم است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: تلاش می‌کنیم پراید را ارتقا دهیم، اما در عین حال محصولات جایگزین را نیز طراحی کردیم و به محض اینکه تقاضا به سوی محصولات جدید باشد به صورت جایگزین عمل خواهیم کرد.

جمالی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره محصولات جایگزین پراید گفت: محصولات گروه ایکس ۲۰۰ مانند محصول ساینا، اس پی ۱۰۰ و اس پی زیرو جایگزین خوبی برای پراید هستند و ما بازار را رصد می‌کنیم که چنانچه در بازار تقاضا برای پراید کاهش یافت خودروهای جدید را جایگزین کنیم.

وی ادامه داد: محصولات جدید از نظر قیمت تفاوت عمده‌ای با پراید نخواهند داشت و قیمت ساینا در مقایسه با پراید ۲۰ درصد افزایش یافته است که این امر نیز به دلیل امکاناتی است که به محصولات جدید اضافه شده است.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • Mohsen Mohsen (11 بهمن 1395 ساعت 22:30)

    مورد اقبال مردم؟؟؟ شما انحصارو وردارین ببینین پراید اونوقت هم مورد اقبال مردم هست یا نه!!

  • ایرانی سرافراز ایرانی سرافراز (11 بهمن 1395 ساعت 11:55)

    حرفی نیست خودرو 8میلیونی رو 28 میلیون میخریم (البته من شخصا با ماهی 1میلیون درامد پایین تر از خط فقرنمیتوانم خودرو بخرم)وبه دنیا ثابت میکنیم که اقتصاد ما پویاست وخودرو سازان ما منصف وخودروهای ما با کیفیت ..توکه از مهنت دیگران بی غمی .. نشاید که نامت نهند ادمی

  • مسعود مسعود (10 بهمن 1395 ساعت 22:16)

    سلام به همگی
    خداوند ی سری قوانینی داره که هرکس تخطی کنه ضربه خوردنش قطعی است کاری نداره مسلمان باشی کافر باشی و.... شما ببینین تو ژاپن نه دین دارن نه ایمان اما خودرو و.... تولید میکنن وصف ناپذیر توکشور ما از قوانین خداوند که تخطی میکنن وادعای مسلمانی هم دارن 40 سال که سهله اگه 200 سال دیگه این رویه را داشته باشن هیچ برکتی نخواهند دید واین موضوع ادامه خواهد داشت

  • سعید سعید (10 بهمن 1395 ساعت 14:20)

    کور را ببین که عصا کش کور دیگر است

  • مجبور مجبور (10 بهمن 1395 ساعت 14:10)

    محبوریم آقای مهندس مجبور مجبور مجبور ، چون پول ماشین دیگه رو نداریم یا باید بریم خر سوار بشیم یا پراید البته هزینه نگهداری خر از پراید بیشتره

  • مجید عباسی مجید عباسی (10 بهمن 1395 ساعت 10:54)

    مورد اقبال مردم نیست مهندس... با این سیاست قیمتگذاری و شرایط صد در صد رقابتی و البته شرایط اقتصادی، مردم مجبورند

  • محسن محسن (10 بهمن 1395 ساعت 10:47)

    همین الان ساینا 40 درصد گرون تره!!!!!!
    اون وقت اتوماتیکش قراره 20 درصد گرون تر باشه!!!!!!!
    آدم نمیدونه چی بگه

  • فرزاد فرزاد (10 بهمن 1395 ساعت 09:23)

    همیشه فکر میکردم که خونخواران فقط در فیلمهای ترسناک و دراکولایی وجود دارند ولی الان بعضی از خودروها دستشون رو از پشت بستند و بدون توجه خون میخورن!