1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. قابلیت سرقت محصولات سایپا کاهش یافته است

قابلیت سرقت محصولات سایپا کاهش یافته است

7 خرداد 1395
  • 1

نماینده پلیس آگاهی تهران در نشست ارتقاء ضریب ایمنی وسائط نقلیه خودرو گفت: با تلاش های صورت گرفته در سال های اخیر خوشبختانه آمار سرقت محصولات گروه سایپا با اقدامات ایمنی انجام شده کاهش یافته است.

ایمنی محصولات سایپا

نشست مدیران و کارشناسان وزارت صنعت،معدن و تجارت، خودرو سازها، پلیس راهور،پلیس آگاهی و بیمه با موضوع ضرورت ارتقاء ضریب ایمنی واسائط نقلیه در برابر سرقت قطعات و لوازم جانبی در شرکت سایپا برگزار شد.

در این نشست، معاون دفتر صنایع خودرو و نیروی محرکه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی خودرو سازان و نهادهای ذی ربط گفت:اقدامات مناسبی در چند سال اخیر در راستای افزایش امنیت خودرو و قطعات یدکی صورت گرفته است که این موضوع نشان از چشم انداز خودروسازان در مسیر افزایش ضریب امنیتی ، حفاظتی وکیفیت خودروها است.

وی خاطر نشان کرد: هماهنگی دستگاه های مختلف شرایط حفاظتی خودرو را افزایش می دهد و مطمئناً این تعامل باعث رفاه حال مالکان خودرو خواهد شد.

نماینده پلیس آگاهی ناجا ضمن تشکر از پیگیری و تلاش مستمر خودرو سازان در افزایش قطعات قابل ردیابی افزود: آمار های موجود در چند سال گذشته کاهش سرقت خودرو و محصولات آن را نشان می دهد و امیدواریم با تداوم همکاری و نشست های موجود به شرایط ایده¬آل امنیت و حفاظت خودرو برسیم.

وی همچنین گزارشی از آخرین آمار سرقت خودروها و لوازم به تفکیک محصول ارائه داد که از نکات قابل توجه آن کاهش سرقت خودرو محصولات گروه سایپا به نسبت سایر خودرو سازها در سال های اخیر است.

در این نشست نماینده خودرو سازان گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص پروتکل ECU و سیستم ردیابی قطعات ارائه کرد.

قابل ذکر است در پایان نشست ، تمامی حضار از خطوط تولید بدنه و مونتاژ تیبا2 ، مونتاژ سراتو و همچنین قسمت مربوط به فرایند کد گذاری قطعات و شماره زنی شاسی خودرو بازدید کردند.

ایمنی محصولات سایپا

ایمنی محصولات سایپا

منبع: پرشین خودرو



نظرات

  • علی علی (8 خرداد 1395 ساعت 09:04)

    زحمت کشیدن بعداز بیست سال واقعا" جای سپاس دارد ما نمی دانیم چگونه شکرگزار باشیم