1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. مدیر عامل سایپا : تیبای برقی طراحی شد

مدیر عامل سایپا : تیبای برقی طراحی شد

2 مرداد 1396
  • 4

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مدل برقی خودروی تیبا طراحی شده و برای تست و آزمایش نهایی به یکی از کشورهای خارجی ارسال شده است.

 مدیر عامل سایپا : تیبای برقی طراحی شد

مهدی جمالی در حاشیه مراسم رونمایی از خانواده موتور ملی سه سیلندر، اظهار کرد: در زمینه‌ی تولید خودروی برقی در حال گسترش فعالیت‌ها هستیم. در تهران نیز مذاکراتی با شهرداری داشته‌ایم تا زیرساخت‌های خودروی برقی آماده شود.

وی با بیان این که به دنبال توسعه محصولات بر روی دو پلت فرم SP۱۰۰ و SP۰ هستیم، خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری بر روی پلت فرم SP۱۰۰ خودروی جدیدی تولید و عرضه خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: موتور ملی سه سیلندر نیز طراحی شده که مصرف سوخت آن حداقل ۵.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

جمالی درباره‌ی زمان توقف تولید پراید، اظهار کرد: قطعا پراید از رده تولید خارج خواهد شد، اما ما به دنبال آن هستیم که به دلیل وابستگی اقتصاد و درآمد بخشی از خانواده‌های کم درآمد کشور به این خودرو به گونه‌ای این خودرو را از رده تولید خارج کنیم که آسیبی به اقشار کم درآمدی که برای کسب درآمد خود استفاده می‌کنند وارد نشود، زیرا پراید به دلیل کم مصرف بودن، هزینه تعمیر پایین، ارزان‌ قیمت‌ترین بودن و خدمات گسترده یکی از محصولات پراستفاده‌ای است که مورد استفاده اقشار کم درآمد قرار می‌گیرد.

منبع ایسنا


نظرات

  • فرزاد فرزاد (2 مرداد 1396 ساعت 21:52)

    اگه بگن که الان تو اروپا مردمشان به نسبت درآمدشون میتونن سوار چه خودروهایی بشن و ما چه خودرویی، چه اتفاقی میافته!
    جملات آخر مقاله رو باید با رنگ سفید روی پارچه سیاه بصورت عمود بنویسند و به عنوان پرچم حمایت از فقرا و ضعفا به سردر کارخونه،های خودروسازی بزنند!

  • کیومرث کیومرث (2 مرداد 1396 ساعت 15:22)

    "ما به دنبال آن هستیم که به دلیل وابستگی اقتصاد و درآمد بخشی از خانواده‌های کم درآمد کشور به این خودرو به گونه‌ای این خودرو را از رده تولید خارج کنیم که آسیبی به اقشار کم درآمدی که برای کسب درآمد خود استفاده می‌کنند وارد نشود" !!!!!!!!!
    جناب آقای جمالی ، این همه احساسات نوعدوستانه شما جای تقدیر دارد!! اما آیا بهتر نبود در تمام این سال ها اندکی هم به سلامتی و ایمنی جان اقشار کم درامد اهمیت می دادید و با انجام تغییراتی در ساختار پراید آن را ایمن تر می ساختید؟؟؟

  • شهریار شهریار (2 مرداد 1396 ساعت 15:07)

    به یکی از کشورهای خارجی
    مشخصم نکردن کدوم کشور.......خارجی معلوم نیس به هند معلوم نیس به کلمبیا یا کدوم کشوری که خط تولید خودشون اونجاس فرستادن ک بگن بله ما جهت تست فرستادیم خارج
    چون واقعیت امر اگه مثلا به ژاپن یا آلمان یا .... میفرستادن به نیشمون میخندیدن
    راست میگن؟؟؟؟

  • در جستجوی ماشین در جستجوی ماشین (2 مرداد 1396 ساعت 11:00)

    اگه راست میگید و به فکر مردمید یه ماشین جایگزین پراید کنید با همون قیمت و ایمن تر و امکانات بیشتر