1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. پراید و 405 تا زمانی که تقاضا وجود داشته باشد تولید میشوند

پراید و 405 تا زمانی که تقاضا وجود داشته باشد تولید میشوند

6 آذر 1395
  • 8

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید براینکه با ادامه تولید هر خودرویی با ایمنی پایین و بی کیفیت مخالف هستم، گفت: از رده خارج کردن دو خودرو پراید و پژو ۴۰۵ از چرخه تولید به عزم دولت و مردم نیاز دارد و تولید این دو خودرو تا زمانی که تقاضا برای خرید آن وجود دارد ادامه خواهد داشت.

محسن کوهکن درباره ادامه تولید دو خودرو پراید و پژو با تاکید براینکه از رده خارج کردن پراید و پژو از چرخه تولید عزم دولت و مردم را همزمان می خواهد، گفت: با ادامه تولید هر خودرویی با ایمنی پایین و بی کیفیت مخالف هستم. اماباید به این نکته توجه داشت چنانچه پراید در حال حاضر در بین مردم محبوبیت و جاذبه ای دارد عمدتا به دلیل ارزانی قطعات و خدماتی است که ارائه می شود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم مشارکت در انجام فعالیت های تحقیق و پژوهش و مشارکت در ساخت خودرو اظهارداشت: نگاهی به مشارکت برخی شرکتهای بزرگ خودروسازی جهان نشان می دهد که بعضی از این شرکت ها با انجام تحقیقاتی مشترک توانسته اند به ارتقای کیفیت محصولات خود دست یابند و اگر سطح ایمنی و استانداردهای خودروهای پراید و پژو را ارتقاء دهیم می توان در مدت زمان بیشتری از آنها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه به طور یقین با کاهش هزینه های سربار و توجه به حوزه تحقیق وتوسعه در صنعت خودرو ، تولیدات با کیفیتی به دست مشتریان خواهد رسید،افزود: امروز در صورتی که کیفیت خودروهای داخلی به حدی برسد که رضایت مشتریان جلب شود و همزمان قیمت تمام شده خودروها نیز کاهش یابد مسلماخودروسازان مجددا بازار را به دست گرفته و شاهد بازار رقابتی در این صنعت خواهیم بود.

کوهکن اظهارداشت: اگر خودروسازان برای مشتریان خود اهمیت قائل هستند، ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی و تولید خودروهایی با حداقل آلایندگی، جدی‌ترین مصداق مشتری‌مداری است که باید در صنعت خودرو مورد اهتمام جدی و توجه ویژه قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به خصوصی سازی واقعی در صنعت خودرو اشاره کرد و افزود: زمانی می توان منتظر تحول در صنعت خودرو و ارتقای محصولات در این حوزه بود که ساختار و سیستم مدیریتی آن به سمت خصوصی شدن حرکت کند.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • ظ ظ (7 آذر 1395 ساعت 10:19)

    آقای کوهکن شما چرا
    خیال میکنین مردم شما رو نمیشناسن؟
    ببخشید ولی یه مثلی هست به دور از ادب که میگه:
    شما شریک.... و رفیق.....
    car.ir اگه به آزادی بیان اعتقاد داری پخش کن

  • ناشناس ناشناس (7 آذر 1395 ساعت 09:47)

    پراید و 405 تا زمانی که تقاضا وجود داشته باشد تولید میشوند!!!
    تو این مملکت برای خیلی چیزای خطرناک دیگه هم تقاضا وجود داره!
    بهتره اونها رو هم تولید کنیم ، مثلا مواد مخدر!!!

  • کوروش کوروش (7 آذر 1395 ساعت 08:45)

    بنظر من از روزی که کره ای ها دیدن که ما هنوز تو کشورمون پراید داریم نظرشون درمورد ما ایرانیا عوض شده و به چشم آدمای عقب افتاده میبیننمون.همچنین بقیه کشورهای اطرافمون

  • reza reza (7 آذر 1395 ساعت 08:12)

    این که چیز عجیبی نیست اجازه ورود به خودروهای جدید ندید تا ابد تقاضا پیدا میکنند،تازه اگه اجازه تولید به پژو و پراید ندید، میتونید تا ابد گاری هم بفروشید، مگه راه دیگه ای هم میمونه؟

  • سعید سعید (7 آذر 1395 ساعت 03:46)

    پس رفت ملی مبارک؛این همه نخبه و دانشمند تو کشور داریم هنوز باید سوار ماشینهای سی چهل سال پیش بشیم؛دست مریزاد به نبوغ وعزم دولت برای استقلال صنعتی....

  • جواد جواد (6 آذر 1395 ساعت 14:52)

    [[کوهکن اظهارداشت: اگر خودروسازان برای مشتریان خود اهمیت قائل هستند ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی و تولید خودروهایی با حداقل آلایندگی، جدی‌ترین مصداق مشتری‌مداری است که باید در صنعت خودرو مورد اهتمام جدی و توجه ویژه قرار گیرد. ]]
    خب مشکل اینجاس خودروساز نه اهمیتی برای مشتری قائله نه میخواد کیفیتشو ببره بالا نه مفهوم مشتری مداری رو متوجه میشه .زورش هم زیاده کسی نمیتونه بگه چرا !

  • مجید مجید (6 آذر 1395 ساعت 13:15)

    دقیقا همون بلائی که سر پیکان اومد...
    نمیرسه ظاهرا.

  • M M (6 آذر 1395 ساعت 11:35)

    دستشون درد نکنه.
    تو هر مسئله ریزو درشت میگند مجلس ورود خواهد کرد به این مسایل که میرسه احتیاج به عزم دولت و مجلس است !