1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. صادرات پژو پارس اتوماتیک به کشورعراق

صادرات پژو پارس اتوماتیک به کشورعراق

4 دی 1396
  • 0

با توجه به استقبال مشتریان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در بازار عراق و تمایل آنان به استفاده از خودرو با گیربکس اتوماتیک، نخستین محموله پارس اتوماتیک به بازار این کشور صادر می شود.

 صادرات پژو پارس اتوماتیک به کشورعراق

براساس پیش بینی ها تا پایان امسال 500 دستگاه از این محصول به بازار عراق عرضه خواهد شد.

برمبنای این گزارش،‌ سهم قابل توجه محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در بازار عراق و شناخت مشتریان این بازار از خودرو پارس و همچنین خواست و تمایل به استفاده از محصول سدان اتوماتیک موجب شد تا صادارت پارس اتوماتیک در دستور کار قرار گیرد.

این گزارش می افزاید،‌ پس از عرضه و صادرات پارس به صورت محصول کامل،‌ تولید این خودرو در سایت اسکندریه ایران خودرو برنامه ریزی شده که پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک خط تولید این خودرو در عراق راه اندازی شود.

انتظار می رود با توجه به شناخت مردم عراق از پارس و عملکرد مطلوب این خودرو، در آینده سهم بالایی از خودروهای سدان بازار عراق به این خودرو اختصاص یابد. درحال حاضر حدود 20 هزار دستگاه خودرو پارس در عراق تردد می کند.

همچنین امکان نصب آپشن های مختلف از جمله مولتی مدیا و رینگ آلومینیوم از طریق نمایندگی شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) نیز برای مشتریان پارس در عراق فراهم شده است.

گفتنی است که پیشتر صادرات محصول 207 اتوماتیک به بازار عراق انجام شده است و با توجه به استقبال مشتریان ، سهم بازار ایران خودرو از خودروهای اتوماتیک در این کشور ارتقا یافته است.



نظرات