1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. پراید و 405،همچنان تولید خواهند شد

پراید و 405،همچنان تولید خواهند شد

11 بهمن 1395
  • 7

معاون توسعه مدیریت، منافع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به اینکه تقاضا برای خودرو پراید و پژو 45 وجود دارد و تا زمانی که خودرویی جایگزین آنها نشده است تولید این دو خودرو ادامه دارد.

محمدرضا فیاض امروز در نشست خبری که با موضوع افتتاح طرح‌ها و برنامه‌های دهه مبارک فجر برگزار شد، در مورد توقف تولید پراید و پژو 405 گفت: در تولید خودرو دو اصل یکی استاندارد و دیگری کشش بازار مطرح است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: پژو 405 استانداردهای فعلی خودروی ایرانی را دارد و بازار هم نسبت به استفاده از آن تمایل نشان می‌دهد و تا زمانی که خودروی با این کلاس جایگزین نشده، نباید مردم را از آن محروم کرد.

وی تصریح کرد: بنابراین به محض اینکه دو خودرو با استانداردهای مناسب جایگزین پراید و پژو 405 شود، ما آن را جایگزین می‌کنیم.

فیاض گفت: بنابراین تولید دو خودرو پراید و پژو 405 ادامه می‌یابد.

وی گفت: در حال حاضر خودروی 405 و پراید در نوبت درخواست خرید مردم است و مردم علاقه‌مند به استفاده از آن هستند، اما ما قطعاً باید تلاش کنیم خودروی خوب به جای آنها تولید و به بازار بیاید، ولی نمی‌توانیم به مردم بگوییم از آن استفاده نکنند.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • Mehran Mehran (12 بهمن 1395 ساعت 11:24)

    بازار کشش دارد؟!نخیر به اصطلاح مسئول محترم،از سر اجباره که مردم میخرند!ویل للمکذبین.

  • حبیب حبیب (12 بهمن 1395 ساعت 07:56)

    پیکان هم اگر تولید بشه مطمعنامتقاضی داره. پس حتماباید تولید بشه !!!!جمع کنیدکاسه کوزتون. سازندگان خودرو دنیا یکی دوسال مدل تولیدی خودروهاشون تغییر اساسی میدن و مدلهای جدید را با فن اوری بهتر مصرف کمتر و قدرت و شتاب بیشتر و ایمنی بالاتر باقیمت مشابه مدل قبلی عرضه میکنن شما همچنان ب فکر جیب خودتون هستید

  • amir2020 amir2020 (11 بهمن 1395 ساعت 23:10)

    تا خریدار داره باید تولید بشه مرسدس هم پراید میزد و اینقدر خریدار داشت دنبال تکنولوژی نمیرفت و تا 100 سال دیگه هم تولید میکرد.

  • فرزاد فرزاد (11 بهمن 1395 ساعت 21:26)

    فقط میشود گفت؛ زبان از بیان احساسی که دارم قاصر است, و افسوس از
    تن بی وطن

  • مازیار مازیار (11 بهمن 1395 ساعت 21:23)

    چناب آقای معاون توسعه مدیریت,......, ای فرهیخته , ای عالم , ای صاحب سمتی که یه تریلی نمی تونه عنوانت رو یدک بکشه... لطفا بفهم ... برای این تولیدات آشغال تقاضا وجود ندارد. اجبار وجود دارد. انحصار وجود دارد. هر وقت مرزها رو بازکردین و تعرفه ها رو برداشتین و باز هم تونستین این ارابه های مرگ رو بفروشید اونوقت این حرف رو بفرمایید. بخدا ما ملت حالیمونه. مگه بچه گول می زنین.......

  • محمد محمد (11 بهمن 1395 ساعت 20:04)

    والا 405 هم از تیبا بهتره هم از سمند و پرشیا در ضمن سمند و پرشیا و حتی دنا پلتفورمشون همون 405 هست، تازه 405 خودش فابریک فرانسس

  • Milad Milad (11 بهمن 1395 ساعت 14:00)

    کشور آلمان تولید ماشین های سوخت فسیلی رو تا سال ۲۰۲۵ ممنوع اعلام کرده و این قانون توی کشورش تصویب شده ،،، اما توی ایران از گذشت تولید ماشین های پراید و پژو نزدیک به ۳۰ سال میگذره و این خودروها توی این سال ها جون چندین هزار یا میلیون آدم رو گرفتن و حتی با فناوری قدیمی شون آلودگی خیلی زیادی تولید میکنن و جالب تر از این که بازم اصرار به تولید دارن و هیچ خودروی جدیدی رو تولید نمیکنن ،،، بزرگترین ظلم در حق یک ملت جلوگیری از پیشرفت و آسایش و آرامش اون ملت هست ،،، و این ماجرا همچنین ادامه دارد و افسوس افسوس افسوس ...