1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. افزایش قیمت پژو 2008 برای سال 1397 ؟

افزایش قیمت پژو 2008 برای سال 1397 ؟

10 تیر 1396
  • 2

یک هفته از آغاز ثبت نام پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو می‌گذرد اما به دلیل ذکر نشدن قیمت این خودرو در زمان پیش خرید گمانه‌های زیادی در مورد قیمت این محصول تازه وارد ایران خودرو مطرح شد اما به راستی این نوبرانه جدید فرانسوی قرار است با چه قیمتی در ایران عرضه شود؟

 افزایش قیمت پژو 2008 برای سال 1397 ؟

عصر ایران در گزارشی به مبهم بودن قیمت نخستین خودروی برجامی پرداخت و نوشت: "بعد از ثبت نام پژو ۲۰۰۸ با پیش پرداخت ۶۰ میلیون تومان توسط ایران خودرو گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه قیمت نهایی این خودروی تازه وارد بالای ۱۰۰ میلیون تومان است مطرح شد و حتی قیمت‌هایی تا۱۲۰ میلیون تومان نیز در برخی از شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌های خبری در مورد این خودرو منتشر شد ولی آن طور که از ایران خودرو خبر می‌رسد قیمت نهایی خودروی پژو ۲۰۰۸ همان رقم اعلامی زیر ۱۰۰ میلیون تومان است که البته به نظر می‌رسد که این رقم تا پایان سال ۹۶ در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش امکان دارد که این قیمت برای سال آینده تغییراتی داشته باشد که این تغییرات احتمالا در پایان سال اعلام خواهد شد.

هفته گذشته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو آغاز پیش فروش پژو ۲۰۰۸ را با مبلغ ۶۰ میلیون تومان اعلام کرده بود که مطابق آن فروش این خودرو بر اساس شماره اول کد ملی افراد بر اساس زوج و فرد بوده است و مطابق جدول اعلامی نیز زمان تحویل اولین سری از این خودرو شهریور ۹۶ خواهد بود."

منبع ایسنا


نظرات

  • محمد محمد (10 تیر 1396 ساعت 13:06)

    منتظریم این خودرو تابستان به بازار بیاید تا ببینیم کسانی که چنین پولی برای این خودرو داده اند چه واکنشی دارند
    مردم انقدر فهمیده هستن که خود قیمت این خودرو رو تعیین کنند

    مهران مهران (10 تیر 1396 ساعت 21:21)

    مردم بینوا دستشون کجا میرسه برادر؟ اینا هر قیمتی بخوان روش میذارن و اگه دیدن کسی استقبال نکرد قیمت محصولهای دیگشون رو بالا می برن تا مردم تو مقایسه بگن الان به قیمتش می ارزه که بخریم!! و از طرفی تعرفه های گمرکی رو زیاد می کنند تا قیمت مخصولات خارجی هم بالا بره تا مردم بین خودروهای خارجی و ایرانی بتونن ایرانی رو با بودجشون بخرن!!!