1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. نارضایتی مردم از قطعات بی کیفیت بکار رفته در خودروها

نارضایتی مردم از قطعات بی کیفیت بکار رفته در خودروها

11 دی 1395
  • 8

بیشترین نارضایتی مردم از کیفیت خودروهای سواری مربوط به پایین بودن کیفیت قطعات به کار رفته در تولید این محصولات است.

چندی پیش گزارش ارزیابی صورت گرفته در زمینه تعداد عیوب مشاهده شده در خودروهای سواری در سه ماهه اول مالکیت از سوی مصرف‌کنندگان، منتشر کرد.

براساس نتایج این ارزیابی که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران صورت گرفته است، بیشترین نارضایتی مردم از کیفیت خودروهای سواری مربوط به پایین بودن کیفیت قطعات به کار رفته در تولید این محصولات است.

بر این اساس حدود ۵۰ درصد عیوب مشاهده شده در خودروهای سواری در سه ماهه اول مالکیت از سوی مصرف‌کنندگان، مربوط به قطعات به کار رفته در تولید خودرو بوده که یکی از مهمترین این مشکلات نیز معیوب بودن قطعات موتور خودرو بوده است.

همچنین ۳۰ درصد عیوب مشاهده شده از سوی مصرف‌کنندگان مربوط به وضعیت بدنه و مونتاژ این محصولات بوده که بیشترین مشکل در این حوزه نیز رگلاژ نبودن درب خودروها بوده است.

به اعتقاد مصرف‌کنندگان خودرو که در این ارزیابی مورد سوال قرار گرفته‌اند ۲۰ درصد از عیوب خودروهای سواری نیز مربوط به طراحی خودرو به‌ویژه مصرف بالای سوخت بوده است.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • هادی هادی (14 دی 1395 ساعت 17:10)

    یک 405 دارم سه ماهه گرفتم موتور=ترکتور گیربکس دنده جا نمیره صداش که بماند رفتم نمایندگی میگن طبیعیه همشون اینجورین قبل 405 مدل پایین داشتم با 8 سال کارکرد سگش شرف داشت به این اینا همشون

  • حسام حسام (13 دی 1395 ساعت 14:47)

    واقعا واقعا افتضاح است... قطعات tu5 هم که موتور خوبشون بود اشغال کردن ماشینای 95 افتضاح اند

  • محمد محمد (12 دی 1395 ساعت 10:10)

    شرکت ایساکو از همه بدتر قطعه خریدم یک هفته هم کار نکرده بردم نمایندگی میگه ایسا کو گارانتی نداره میرن قطعه چینی وارد *** به اسم ایرانی بسته بندی ****** دست مردم بعد هم هیچ گارنتی نمی کنند همش سود براشون من نمیدونم اینجا کارگر ایرانی چی تولید میکنه ((کارتن وبسته بندی جنس چینی))

  • farid farid (12 دی 1395 ساعت 07:55)

    داداچ بیشین تا درست شه

  • هومن هومن (12 دی 1395 ساعت 00:55)

    سلام. اخه هم وطن ماشین چینی هیچی نی .سواز نشو.

  • همت همت (11 دی 1395 ساعت 20:17)

    h30 که چینی است بهتر از محصولات بی کیفیت داخلی است

  • نادر نادر (11 دی 1395 ساعت 17:36)

    اشکال درکیفیت سیلندرپژوپارس سیلندر ماشین ترک برمیدارد ومکانیکها علت راپایین بودن کیفیت ان می دانند

  • احمدرضا احمدرضا (11 دی 1395 ساعت 13:23)

    سلام : چهل روز است H30 را تحویل گرفتم . از همان زمان تحویل چراغ ABS روشن بوده است. نتوانستند عیب را برطرف کنند. گفتند باید صبر کنی یکی از نمایندگی های شهرستان برای گارانتی معرفی شود. خلاصه چهل روز است که ماشین توی پارکینگ منزلم است. نمی توانم ازآن استفاده کنم، نه کسی جوابم را می دهد!