1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. گارانتی دنا پلاس افزایش قابل توجهی دارد ؛ به 50 هزار کیلومتر رسید!!!

گارانتی دنا پلاس افزایش قابل توجهی دارد ؛ به 50 هزار کیلومتر رسید!!!

12 مرداد 1396
  • 0

معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو گفت: با توجه به ارتقای سطح کیفی دنا پلاس میزان گارانتی این خودرو از دو سال یا 40 هزار کیلومتر به سه سال یا 50 هزار کیلومتر افزایش یافت.

 گارانتی دنا پلاس افزایش قابل توجهی دارد ؛ به 50 هزار کیلومتر رسید!!!

مصطفی خان کرمی افزود: در تلاش هستیم با بهبود مستمر و بر اساس خط مشی کیفیت، بالاترین ارزش را خلق کنیم. وی تاکید کرد: رضایت مشتری، اولویت نخست گروه صنعتی ایران خودرو در توسعه محصولات است.

خان کرمی افزود: پس از عرضه موفق خودرو لوکس دنا و استقبال مشتریان از این خودرو، شرکت ایران خودرو اقدام به ارتقا و به روز آوری محصول دنا در راستای پاسخگویی به انتظارات روز افزون مشتریان کرده است.

وی با اشاره به تلاش های موثر در بالابردن سطح کیفی محصول دنا به عنوان خودروی تولیدی با برند ملی که موجب ارتقا دو چندان سطح کیفی این خودرو شده اظهار کرد: در سری جدید تولید این خودرو با نام دنا پلاس، خواسته ها و نیازهای مشتریان را لحاظ و سعی شده تا از نظر کیفیت و ایمنی در رده خودروهای با کیفیت بالا قرار گیرد و اعتماد مشتریان را بیش از پیش جلب کند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو افزود: دنا پلاس مجموعه ای از زیبایی در طراحی و فن آوری دنیای مدرن امروز است. تجربه رانندگی با دنا پلاس حس بی نظیری از پویایی و ممتاز بودن را به ارمغان آورده و درک راننده را از راحتی، لذت و امنیت بالا خواهد برد.

وی تاکید کرد: این محصول با داشتن ویژگی هائی همچون موتور 1700سی سی 16 سوپاپ و مصرف سوخت پایین، سان روف، دوربین دید عقب، ایمنی بالای سرنشینان با چهار کیسه هوای ایمنی، صندلی های جلو تمام برقی، تنوع رنگ و ... انتخاب بسیار مناسبی برای مشتریان است.

 گارانتی دنا پلاس افزایش قابل توجهی دارد ؛ به 50 هزار کیلومتر رسید!!!



نظرات