1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. اعلام زمان فروش دو خودروی جدید دنا پلاس توربو و پژو پارس اتوماتیک TU5 + جزئیات فروش

اعلام زمان فروش دو خودروی جدید دنا پلاس توربو و پژو پارس اتوماتیک TU5 + جزئیات فروش

24 آبان 1396
  • 2

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز فروش و ثبت نام دو محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با فرارسیدن ماه ربیع الاول خبر داد. دنا پلاس توربو شارژ و پژو پارس LX اتوماتیک دو محصول جدید ایران خودرو است که برای نخستین بار با شروع ماه ربیع الاول عرضه خواهد شد.

 اعلام زمان فروش دو خودروی جدید دنا پلاس توربو و پژو پارس اتوماتیک TU5 + جزئیات فروش

مصطفی خان کرمی افزود: مشتریان می توانند جهت ثبت نام این دو محصول از 29 آبان ماه با پیش پرداخت مبلغ 25 میلیون تومان برای دنا پلاس توربوشارژ و 22 میلیون تومان برای پژو پارس TU5 اتوماتیک با موعد تحویل های دی،بهمن،اسفند 96 یا اردیبهشت 97 اقدام کنند. در این روش فروش، الباقی مبلغ خودرو، پس از ارسال دعوتنامه و با توجه به موعد تحویل خودرو دریافت خواهد شد.

وی گفت: باتوجه به افزایش روبه رشد سطح انتظار مشتریان محترم،شرکت ایران خودرو نسبت به ارائه مدل توربو شارژ خودرو موفق دنا پلاس اقدام کرده است، این خودرو که دارای طراحی جذاب و مدرن است با بهره گیری از موتور توربوشارژ، پاسخگوی نیاز مشتریان جوان و با انرژی شرکت ایران خودرو خواهد بود.از سوی دیگر خودرو موفق و پر تقاضای پژو پارس با موتور tu5 نیز با بهره گیری از گیربکس اتوماتیک راحتی و آسایش بیشتری را برای مشتریان محترم ایران خودرو به ارمغان خواهد آورد.

ایران خودرو با داشتن گسترده ترین شبکه فروش و خدمات پس از فروش در کشور، خود را ملزم به پاسخگویی به نیاز و خواسته های مشتریان می داند که بدین سبب خودرو دنا پلاس که خودرویی مدرن و با کیفیت بوده و همچنین خودرو پژو پارس ال ایکس که بعنوان خودرویی باوقار و ایمن شناخته می شود برای بروز آوری محصولات جدید در دستور کار قرار گرفت، که با طراحی، تولید و ارائه آن به مشتریان محترم شرکت پاسخی درخورو شان اعتماد مشتریان به نام ایران خودرو و رفع نیاز های آنان خواهدبود.



نظرات

  • Azz Azz (24 آبان 1396 ساعت 18:45)

    این همه امکانات گذاشتن نمی شد گیربکس اتومات هم بزارن روش دو مدل باشه اتومات یا دنده فروشش بیشتر از این هم می شد خب پولشو می دادیم

  • امیر امیر (24 آبان 1396 ساعت 18:24)

    قیمت !؟