1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. عرضه آپشن اصلی خودروهای پژو 2008، سوزوکی و 207

عرضه آپشن اصلی خودروهای پژو 2008، سوزوکی و 207

13 آذر 1396
  • 0

مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) از تهیه و تجهیز آپشن های اصلی خودروهای پژو 2008 و 207، و سوزوکی گرندویتارا در این شرکت خبر داد.

 عرضه آپشن اصلی خودروهای 2008، سوزوکی و 207

کیوان وزیری با اعلام این خبر گفت: آپشن خودروهای مذکور با همکاری جوینت ونچرهای اصلی تامین شده و هم اکنون در دومین نمایشگاه خودرو تهران به نمایش درآمده است.

وی با بیان اینکه پیش تر ایران خودرو و این شرکت بازار ۳۰۰هزار خودرو برای تجهیز آن به آپشن را از دست داده ایم از برنامه ریزی برای کسب حداکثری بازار آپشن کشور خبر داد. وزیری همچنین از نصب آپشن بر روی خودروهای تولیدی ایران خودرو و بر روی خطوط تولید بر مبنای نیاز و خواسته مشتریان در آینده ای بسیار نزدیک خبر داد و افزود: همزمان با فروش خودرو، مشتریان بصورت آنلاین و همچنین با مراجعه حضوری در نمایندگی های ایران خودرو، آپشن مورد نیاز مشتریان تامین می شود.

مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو، از فروش قطعات اصلی آپشن و خدمات پس از فروش این محصولات به عنوان نقطه قوت و بارز این شرکت یاد کرد و از مردم و به خصوص مشتریان ایران خودرو درخواست کرد در موضوع آپشن و خرید لوازم و تجهیزات جانبی خودرو به اصالت و خدمات کالای مورد نظرشان اهمیت دهند.



نظرات