1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. آشنایی با کیا سراتو 2000 اتوماتیک آپشنال شرکت سایپا با امکانات جدید

آشنایی با کیا سراتو 2000 اتوماتیک آپشنال شرکت سایپا با امکانات جدید

25 اردیبهشت 1396
  • 0

کیا سراتو که در گزارش های منتشره ISQI عنوان با کیفیت ترین خودروی داخلی زیر 100 میلیون تومان را به خود اختصاص داده به تازگی با آپشن های جدیدی از سوی سایپا تحویل خریداران می شود که آشنایی با این امکانات خالی از لطف نیست.

 آشنایی با کیا سراتو 2000 اتوماتیک آپشنال شرکت سایپا با امکانات جدید

کیا سراتوی تولید شده در سایپا که از نظر امکانات رفاهی به روز شده است در طراحی داخل نیز تغییراتی را تجربه کرده است که مهمترین بخش آن تغییر صفحه پشت آمپر سراتو است. این پشت آمپر جدید که طیف رنگی متفاوتی دارد که در رانندگی های شبانه حس خوبی را به راننده منتقل می کند.

سانروف یکی دیگر از امکانات این خودروی 4 ستاره سایپا است که هم در نسخه دنده ای هم در گیربکس اتومات این خودرو وجود دارد.این سانروف ها به صورت دو حالته برقی باز و بسته می شود.

نمایشگری که در سراتو نصب شده هماهنگی بسیار خوبی با شرایط ایران در مسیریابی و جی.پی.اس دارد.دوربین و سنسور پارک عقب هم به خوبی با این نمایشگر مچ و هماهنگ شده است.

 آشنایی با کیا سراتو 2000 اتوماتیک آپشنال شرکت سایپا با امکانات جدید

در طراحی داخلی برای صندلی های این خودرو روکش چرم در نظر گرفته شده است که الگو و برش های دوخت این روکش و هماهنگی آن با سایر اجزای داخلی خودرو حس خودرویی لوکس با قیمت کمتر از 100 میلیون را به سرنشینان انتقال می دهد. یکی از جذاب ترین آپشن های سراتوی سایپا روشن کردن خودرو بدون سوئیچ و دکمه استارت است که درکمتر خودرویی با رنج قیمتی زیر 100 میلیون وجود دارد. در آخر به معرفی هیجان انگیزترین آپشن این سدان اسپرت می پردازیم. پیشرانه 2 لیتری با قدرت 156 اسب بخار کیا سراتو همراه با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک قدرت خوبی را به چرخ های این سدان خانوادگی و اسپرت منتقل می کند که برای استفاده هیجان انگیزتر از این قابلیت فنی، دنده پشت فرمان در سراتو قرار گرفته است.

منبع : ایران جیب



نظرات