1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. هر 2 ثانیه 1 خودرو می فروشیم

هر 2 ثانیه 1 خودرو می فروشیم

20 آبان 1394
  • 0

خودروسازان مدعی شدند طی دو روز گذشته ۴۵هزار خودرو در طرح وام ۲۵میلیون تومانی به فروش رفته و هر ۲ثانیه یک خودرو فروخته شده است.

حدود ۴۵هزار دستگاه خودروی تولیدی دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور در قالب طرح فروش خودرو با استفاده از تسهیلات ۲۵میلیون تومانی فروخته شد"، ادعای جدید خودروسازان است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در این خصوص گفت : طی دو روز گذشته ۱۹هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو از محصولات تولیدی گروه سایپا به فروش رفت.

رضا تقی‌زاده افزود: برآوردها نشان می‌دهد گروه خودروسازی سایپا در قالب طرح فروش تسهیلاتی خودرو در هر ۲ ثانیه یک خودرو، هر دقیقه ۳۵ خودرو و در هر ساعت کاری ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ دستگاه خودرو فروخته است.

مدیر ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو هم گفت: این شرکت خودروساز از آغاز اجرای طرح فروش تسهیلاتی خودرو تا ساعت هفده امروز ۲۵هزار دستگاه خودرو فروخت.

این در حالی است که وزارت صنعت، معدن و تجارت آخر وقت دیروز اعلام کرد، مجموع خودروهای به فروش رفته در طرح جدید طی دو روز ۴۰هزار خودرو بوده است.

برخی منابع خبری سقف فروش خودرو با طرح وام ۲۵میلیون تومانی را ۱۰۰هزار خودرو اعلام می‌کنند که در صورت صحت این میزان فروش در دو روز، باید منتظر پایان این طرح تا آخر همین هفته بود.



نظرات