درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
بعدازچهل سال درجازدن وبجای پیشرفت و به خودکفایی رسیدن،هرسال عقب تررفتن وازقطا استانداردهای قابل قبول و جهانی فرسنگهاجاماندن،حکایت ازآن داردکه تولیدخودروبه هیچ عنوان توجیه اقتصادی ندارد.عاقلانه ترآنکه این بودجه های کلان در زیرساخت های بخش کشاورزی هزینه شودتااقتصادکشورشکوفاشود.
در این مملکت قانون هم از پس ایرانخودرو و سایپا بر نمی آید.
مملکت اسلامی ما را این غده های سرطانی دارند نابود می کنند که به هیچکس پاسخگو نیستند.
فقط خدا کمک کنه...
من هفته پیش یه خودروی سمند پایخ گاز سوز صفر که ثبت نام کرده بودم رو تحویل گرفتم که در زمان تحویل وقتی ماشین رو دوشن کردن صدای وحشتناکی ار داخل کاپوت می یومد که همون جا نماینگی گفت باید تسمه دینامش عوض شه گفت باید ببریش تا گارانتیش بیاد . فرمانش هم میزان نبود
سمند تنها خودروی ملی
پراید محبوب قلبها پژو عشق سوزان ایرانیها!!!!!(صاحب پراید84)
به دوستان توصیه میکنم مستند تقاطع تهران سئول رو نگاه کنن قطعا جواب خیلی از سوالات رو در مورد صنعت خودرو کشور بدست میارن و در ضمن موارد نقض قوانین رسمی کشور از جانب خودرو سازا خیلی بیشتر از یکی دو مورد اگر بخواهیم دقیق برسیش کنیم میشه کتابچه اصلا مجموعه وزارت صنایع تو دولت های مختلف باعث و بانی شرایط فعلی خودرو تو کشورهستش چون به عنوان تدوین کننده قوانین و نقشه راه برا صنایع کشور خود مجموعه وزارت خونه قوانین رو زیر پا میزاره و با دوتا دستور روی کاغذ روند کار رو بهم میریزه نمونشم همین ادامه تولید پراید و پژو شک نکنید تا ١٠ سال دیگه هم این دو تا مهمون جاده ها کشور هستن
دوستان اگر این دوخودرو راهم تولید نکنند ،خودرویی مشابه همین ها از نظرکیفیت تولید وبه قیمت بالاتر به مردم فروخته میشود خودرو سازان راه پول درآوردن از جیب مردم را خوب بلد هستند
اگر در کشور کارگاه خودرو سوارکنی ملی وجود نداشت، اوضاع بازار خودروی داخل حداقل ۱۰۰درصد بهتر از الان بود و خودروهای متنوع زیادی در محدوده،ی قیمتی خودروهای به اصطلاح وطنی وجود داشت.
لطفا خودروهای خارجی موجود در بازار جهانی رو که از نظر قیمت دلاری با خودروهای وطنی هم قیمت هستن رو از نظر کیفیت و امکانات باهم مقایسه کنید تا واقعیت صنعت خودروی کشور روشن بشه،
مجری و ناظر بر اجرای قانون در یک کشور کیست؟
سلام
به نظرم با توجه به شرایط فعلی اقتصادی جامعه، تولید این خودروها باید ادامه پیدا کند. نمی شود فقط به بهانه قدیمی بودن، تولید پراید را متوقف نمود. ضمنا الزامات استاندارد مربوط به آلودگی هوا و یورو4 باید دقیقا توسط خودرو سازها رعایت شود. متشکرم
دوست عزیز، متاسفانه همین نوع طرز تفکر امثال شماست که باعث می شه این ماشینای از رده خارج 20 سال تولید بشه و مشتری هم داشته باشه!!! قدیمی بودن یعنی چی؟!؟! شما تو کجای دنیا می بینید که یک نسل از یک ماشین، بیشتر از 5-6 سال تولید بشه؟!؟! متاسفانه مسئولین هم طرز فکرشون مثل شماست!!! با این نوع طرز تفکر این صنعت به اصطلاح خودروسازی تا 100 سال دیگه هم پیشرفت نخواهد کرد!!!
اگرخودروسازهای خارجی درایران خودروتولید کنند مطمعنا ان خودرو از پراید و پژو کم مصرفتر ایمنتر و پرقدرتتروبه روز و از همه مهمترکه هم قیمت پراید و پژو خواهد بود چرا که قیمت خودرو در ایران انحصاری ودو تا سه برابرقیمت جهانی میباشد
نگاهی با تاریخ اجباری شدن به اصطلاح کیسه هوا و سامانه کمکی ترمز ضد قفل، تعجب رو از شنیدن این خبر حذف میکنه. چیزی که همواره مهم بوده، قانون نیست، تعداد صفر رقم حساب بانکی *****************************