1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. 10 مینی suv برتر جهان از دید تلگراف

10 مینی suv برتر جهان از دید تلگراف

21 آبان 1395
  • 0

داچیا داستر را می‌توان با دو کلمه کوچک و ساده توصیف کرد. طراحی آن در بیرون و داخل چندان مدرن نیست. اما این اس یو وی در عین حال یکی از ارزان قیمت ترین های کلاس خود نیز می‌باشد

بسیاری از مردم جهان اس یو وی ها را به خاطر موقعیت بالای صندلی و اشراف بر جاده، فضاهای جادارتر و امنیت بیشتر آن دوست دارند. اما رانندگی با این اتومبیل های بزرگ در ترافیک شلوغ شهری گاهی خسته کننده می‌شود و آنجاست که پای گروه جدیدی به بازار باز می‌شود که تقریبا خواص یک اس یو وی را داشته و با ابعاد کوچک تر خود برای مصارف روزمره مناسب تر است. اکنون با هم ۱۰ اتومبیل برتر در این کلاس پرطرفدار، یعنی اس یو وی های کوچک را مرور می‌کنیم.

نیسان جوک

 ۱۰ اس یو وی کوچک برتر جهان

نیسان جوک تا چندی پیش پیشتاز کلاس اس یو وی های کوچک بوده و در بسیاری از بازارها بیشترین فروش را به خود اختصاص داده بود. جوک از ظاهری فانتزی و قیمتی مناسب برخوردار است. اما عدم راحتی و دینامیک رانندگی پایین اکنون آن را در رده های پایین این کلاس قرار داده است.

داچیا داستر

 ۱۰ اس یو وی کوچک برتر جهان

داچیا داستر را می‌توان با دو کلمه کوچک و ساده توصیف کرد. طراحی آن در بیرون و داخل چندان مدرن نیست. اما این اس یو وی در عین حال یکی از ارزان قیمت ترین های کلاس خود نیز می‌باشد. با این وجود داستر به لطف ارتفاع بیشتر کف خودرو از سطح زمین از قابلیت های آفرود خوبی نسبت به رقبا برخوردار است.

سیتروئن C4 کاکتوس

 ۱۰ اس یو وی کوچک برتر جهان

اگر دنبال هیجان بالا در رانندگی هستید C4 کاکتوس را به شما توصیه نمی‌کنیم و باید بگوییم این اتومبیل در برخی بازارها خودرویی بی کلاس محسوب می‌شود. اما برای رانندگی های داخل شهری ایده آل بوده و با ظاهر متمایزش به ویژه قطعات پلاستیکی سیاه روی بدنه به خوبی در جاده جلب توجه می‌کند.

سانگ یانگ تیوولی

 ۱۰ اس یو وی کوچک برتر جهان

این اس یو وی با ظاهر عجیب و غریبش از راحتی و فضای جاداری در داخل برخوردار است. امکانات و تجهیزات تیوولی نیز قابل توجه بوده اما مانند بسیاری از رقبایش قابلیت آفرود بالایی ندارد. اگر به دنبال فضای بیشتری هستید می‌توانید نسخه XLV را انتخاب کنید.

پژو ۲۰۰۸

 ۱۰ اس یو وی کوچک برتر جهان

پژو با یک بازنگری وسیع توانسته ۲۰۰۸ را نسبت به نسل قبلی خود بسیار جذاب تر کند. ۲۰۰۸ دارای ظاهری مناسب، سواری مناسب، فضای داخلی مناسب بوده و در نهایت اتومبیلی مناسب است که شما را ناامید نخواهد کرد.

هوندا HR-V

 ۱۰ اس یو وی کوچک برتر جهان

هوندا HR-V یک اس یو وی کوچک شهری در کلاس جهانی و چهار چرخ متحرک است. این خودرو اقتصادی، راحت و جادار می‌باشد اما تا حدودی فاقد هیجان بوده، قیمت بالایی دارد و موتور بنزینی آن دارای سر و صدای بیش از حد انتظار است.

سوزوکی ویتارا

 ۱۰ اس یو وی کوچک برتر جهان

اگر از ظاهر داخلی پلاستیکی ارزان قیمت ویتارا چشم پوشی کنیم، می‌توان آن را خودرویی با استانداردهای بالا، تجهیزات مناسب و موتوری کم مصرف دانست. فضای بار بزرگ و فضای داخلی جادار از دیگر ویژگی هایی است که ویتارا در آن ممتاز عمل می‌کند.

مزدا CX-3

 ۱۰ اس یو وی کوچک برتر جهان

بدون شک اگر در این کلاس دنبال اتومبیلی با دینامیک رانندگی و هیجان بالا می‌گردید مزدا CX-3 انتخاب مناسبی خواهد بود. کیفیت ساخت آن بسیار بالا است اما فضای بار و فضای سرنشینان عقب کوچک بوده و این از کاربردی بودن آن تا حد زیادی کاسته است. اگر فضای جادار برایتان مهم نیست این بهترین انتخاب خواهد بود اما به عنوان یک اتومبیل خانوادگی چندان توصیه نمی‌شود.

رنو کپچر

 ۱۰ اس یو وی کوچک برتر جهان

کپچر یکی از بهترین اس یو وی های کوچکی است که می‌توانید انتخاب کنید. طراحی مدرن و زیبا، فضای جادار، راحت و کاربردی و طیف وسیعی از پیشرانه ها آن را تبدیل به یکی از بهترین انتخاب ها در این کلاس کرده است.

آئودی Q2

 ۱۰ اس یو وی کوچک برتر جهان

تنها آلمانی لیست اتفاقا بهترین آنها هم هست. شاید تنها ایرادی که بتوان به Q2 نسبت داد قیمت بالای آن باشد اما اگر برایتان راحتی، کیفیت، پیشرانه، برند سازنده و فناوری های روز ارزشمند است باید گفت آئودی Q2 بهترین اس یو وی کوچکی است که می‌توانید خریداری کنید.

منبع:دنیای خودرو



نظرات