1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کیت بدنه عریض برای بنتلی کانتیننتال

کیت بدنه عریض برای بنتلی کانتیننتال

7 بهمن 1394
  • 0

ظاهراً تیونرهای ژاپنی علاقه بسیار زیادی به ساخت کیت‌های بدنه عریض برای خودروهای مختلف دارند. این بار هم نوبت بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل رسیده است تا با چنین کیتی در خیابان‌های ژاپن جولان دهد.

طراحی بنتلی کانتیننتال مربوط به 13 سال پیش است اما با این وجود، این موجود پیر، همچنان در میان خودروهای فوق لوکس می‌درخشد و محبوبیت آن کاهش نیافته است. در طول حیات این مدل بنتلی، شرکت‌های مختلفی روی تیونینگ آن و ساخت کیت‌های مختلف برای آن کار کرده‌اند اما هیچ کدام، مخلوقی چنین دیوانه‌وار ارائه نکرده‌اند.

طراحی این مدل توسط Khyzyl Saleem و Rain Prisk که از شناخته شده‌های طراحی خودروهای رندر شده تیونینگ می‌باشند صورت گرفته است. اجرای محصول نیز به لیبرتی واک واگذار شده که کیت‌های بدنه عریض آن برای انواع لامبورگینی، پورشه و سایر خودروها معروف‌اند.

تغییرات در این خودرو شامل یک هود سفارشی، سپر جدید با هواکش‌های بزرگ متفاوت، اسپویلر لبه‌ای جلو، گلگیرهای عریض، هواکش روی گلگیرهای عقب، اسکرت های جانبی، دیفیوزر عقب و چرخ‌های بسیار عریض آلیاژی می‌شوند. این تیونینگ هنوز شامل تغییری در مشخصات فنی موتور نیست و با ساخت کیت بدنه پایان می‌یابد.

 کیت بدنه عریض برای بنتلی کانتیننتال

منبع پدال


نظرات