1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آماروک ویژه، پیکاپ گران فولکس

آماروک ویژه، پیکاپ گران فولکس

27 خرداد 1393
  • 1

فولکس واگن یک سری ویژه را به محصولات پیکاپ آماروک اضافه نموده است که از ویژگیهای ظاهری تهاجمی تر و تجهیزات کامل بهره می گیرد. آماروک آلتیمیت، به آسانی قابل تشخیص از سایر مدلهای این سری می باشد. زیرا قسمت جلوی آن کاملا اصلاح شده و از چراغهای bi-xenon و ال ای دی های DRLs و عناصر کرومی اضافی بهره می برد.

آماروک ویژه، پیکاپ گران فولکس

طراحی چراغهای جدید با الهام از مدل کانسپت آماروک پاور بوده و خوشبختانه به صورت آپشن برای سایر مدلهای آماروک نیز قابل سفارش است. دو میله کرومی دوقلو در جلوپنجره، روکش نقره ای آینه های جانبی و چراغهای عقب دودی از دیگر جزئیات بکار رفته در این مدل می باشند. دیدن چرخهای آلیاژی 19 اینچی با تایرهای 255/55 و گارد زیر سپر نقره ای رنگ و همچنین لوله های کرومی را نیز باید از موارد کلی تر چهره این ماشین دانست.

آماروک ویژه، پیکاپ گران فولکس

تجهیزات استاندارد این پیکاپ شامل سیستم پارک پایلوت با دوربین دید عقب، آینه های تاشوی برقی و گرم شونده، سیستم هشدار، صندلیهای جلوی گرم شونده و ناویگیشن کامل با سازگاری با تلفن های هوشمند می باشد. تریم داخلی در رنگهای آنتراسیت و تیتانیوم مشکی و روکش آلکانترای

آماروک ویژه، پیکاپ گران فولکس

صندلیها و زیرپایی های مخصوص است. رنگهای بدنه در شش رنگ سفید آبنباتی، خاکستری طبیعی، نقره ای رفلکس، آبی ستاره ای، قهوه ای تافی و مشکی عمیق قابل انتخاب است.

آماروک ویژه، پیکاپ گران فولکس

مدلهای ویژه آماروک با دو نوع موتور دیزلی توربوی 138 اسب بخاری و 177 اسب بخاری قابل انتخاب می باشند. انتقال نیرو هم می تواند به صورت دیفرانسیل عقب یا به هر چهار چرخ باشد. برای گیربکس هم گزینه های دستی یا اتوماتیک هشت سرعته را می توان برگزید.

آماروک ویژه، پیکاپ گران فولکس

شروع قیمت آماروک در اروپا با احتساب مالیات 19 درصدی، 41376 دلار (معادل تقریبی 56 هزار دلار) می باشد که برای یک پیکاپ بسیار بالا به نظر می رسد.

آماروک ویژه، پیکاپ گران فولکس

منبع carscoops.com


نظرات

  • یوونتوس یوونتوس (1 آبان 1393 ساعت 00:26)

    محصولات واگن واقعا گرون قیمتن.